מלם מערכות מטמיעה ERP פרי פיתוחה בחברת השילוח יחדיו

הפרויקט החל בחודש שעבר וצפוי להסתיים עד סוף שנת 2017 ● היקפו הכספי לא נמסר לפרסום אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים

מימין: יורם לבקוביץ, מנהל חטיבת טכנולוגיות במלם מערכות; אופיר קניאס, סמנכ"ל כספים ביחדיו; אלכס נמצוב, מנהל הפיתוח של תוכנת פוקוס במלם מערכות; שרון יאיר פרטובי, מנהל תחום הטמעה ומנהל הפרויקט במלם מערכות. קרדיט צילום : איריס מליחי

מלם מערכות מקבוצת מלם תים החלה בהטמעת מערכת ERP, פרי פיתוחה, ביחדיו, חברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס. הפרויקט החל בחודש שעבר וצפוי להסתיים עד סוף שנת 2017. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המערכת המוטמעת היא ERP FOCUS (קיצור של Forwarding Customs System) פרי פיתוח של מלם מערכות, ומטמיעים אותה אנשי חטיבת פוקוס בחברה.

המערכת מטפלת בכל התהליך הממוחשב של עמילות מכס ושילוח בינלאומי, כולל מערכת הנהלת חשבונות. הפרויקט כולל התאמה של המערכת לצורכי חברת יחדיו, לצד הדרכה ועלייה לאוויר.

FOCUS היא מערכת ERP לעמילות מכס ולשילוח בינלאומי, המטפלת בכל התהליך הממוחשב של עמיל מכס ומשלח בינלאומי. המערכת מיושמת בטכנולוגיות אורקל (Oracle), .NET, מג'יק ואנגולר וכוללת ממשקים חכמים לכל הגורמים בשוק – מכס, ממ"ן, נמלים, מסופי מטען ועוד, תחנות עבודה, אירועים, חתימה דיגיטלית ומודול מובייל.

המערכת מאפשרת כמה תהליכים: ניהול שילוח ימי ואווירי ביבוא וביצוא; הסכמי הובלה גמישים עבור כל גורם במערכת; קישור הסכמי הובלה להסכמי עלויות נוספות; פתיחת ספקים; פתיחת תיקים פנימיים תוך בקרה והשוואה מול הסכם; בניית חשבונית DRAFT וחשבונית מקור; קישוריות; מעקב אחר מטענים באינטרנט.

מינוף של שירות מקצועי וישיר

המערכת תשרת יותר מ-100 משתמשים, עובדי חברת יחדיו. ביחדיו החליטו להחליף את מערכת ה-ERP שלהם, כדי להיערך באופן טוב יותר לדור הטכנולוגי הבא ולעבודה מול מערכת "שער עולמי", מערכת המכס של רשות המסים, שצפויה לעלות לאוויר בתחילת 2018.

אופיר קניאס, סמנכ"ל כספים ביחדיו, אמר כי "אחד היתרונות הבולטים במערכת זו, הוא פיתוח בהתאמה לצורכי הלקוח, תוך מציאת פתרונות המאפשרים יכולת מינוף של שירות מקצועי וישיר".

"כמו כן, היא יוצרת חיבור בשרשרת הלוגיסטיקה ותקשורת רציפה בין מחלקות החברה, לרבות היערכות לעבודה מול מערכת 'שער עולמי'. נמשיך לתת מענה מתקדם ועדכני לקהל הלקוחות, הספקים, והסוכנים".

יורם לבקוביץ, מנהל חטיבת הטכנולוגיות במלם מערכות, אמר כי "מערכת FOCUS תסייע ליחדיו לעבור לעידן הדיגיטלי והטכנולוגי החדש, כולל התאמת החברה לדרישות מערכת המכס החדשה של רשות המסים".

אלכס נימצוב, מנהל הפיתוח של תוכנת FOCUS במלם מערכות, הוסיף כי "מערכת 'שער עולמי' מוטמעת בתוך סביבת הייצור של FOCUS, מה שמאפשר מעבר חלק לסביבה שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים