פריוריטי רוכשת את פעילות ה-ERP של מוניטין במיליוני שקלים

מוניטין עוסקת בפיתוח ויישום חבילות תוכנת ERP מסחריות, עסקיות ותעשייתיות בכל ענפי המשק ● בכוונת פריוריטי לשמר את פעילות מוניטין כיחידה עצמאית בתוך החברה

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי. צילום: יח"צ

פריוריטי (Priority Software) רכשה את פעילות ה-ERP של מוניטין מערכות מידע. היקף העסקה לא נמסר אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני שקלים.

מוניטין מערכות מידע הינה חברה פרטית, שנוסדה בשנת 1982 ועוסקת בפיתוח ויישום חבילות תוכנת ERP מסחריות, עסקיות ותעשייתיות בכל ענפי המשק. לחברה עשרות לקוחות בתחומים שונים, כולל: תעשיה, רשתות קמעונאיות, פיננסים, תשתיות, לוגיסטיקה ועוד.

בכוונת פריוריטי לשמר את פעילות מוניטין כיחידה עצמאית בתוך החברה.

צורך לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה

"תימשך הפעילות השוטפת של מוניטין אל מול הלקוחות בתחומי המוצר, הפרויקטים והתמיכה". גורמים בשוק העריכו כי בשל העובדה שמערכות ה-ERP של הנרכשת הן ישנות, בסופו של דבר, פריוריטי תפעל להגירת המערכות של לקוחות מוניטין – למערכות של פריוריטי.

רכישה זו מצטרפת לרכישה שביצעה פריוריטי ביוני שנה שעברה לטובת הרחבת פעילותה בארצות הברית: היא רכשה את חברת הייעוץ וההטמעה האמריקנית Performa Apps, בעסקה שהיקפה מיליונים אחדים של דולרים. הרכישה הזו שימשה את פריוריטי כפלטפורמה להרחבת שירותיה בארצות הברית.

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, אמר כי "הצורך לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה של הלקוחות נמצא בראש מעיינינו. לפיכך, בכוונתנו לשמר את פעילות מוניטין כיחידה עצמאית בתוך החברה, ולאפשר ללקוחות המשך עבודה רגיל, לצד מתן אפשרות ללקוחות המעוניינים בכך, ליהנות מהחדשנות של פריוריטי ולשדרג לפלטפורמה שלנו. זאת, תוך שמירה על הפונקציונליות הקיימת והוספת רכיבים מתקדמים".

מיכה רוטהולץ וחיים גולדשטיין, מנכ"לים משותפים של מוניטין, אמרו כי "התחברנו לגישה של פריוריטי לספק פתרון ERP מקיף, גמיש ופתוח על גבי פלטפורמה חדשנית. הצמיחה המתמדת שלה בארץ ובחו"ל מוכיחה שהבחירה שלנו היתה טובה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים