אירוקה ביצעה פרויקט איחוד שרתים על גבי מערכות יבמ; ההיקף הכספי: עשרות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט אוחדו 18 שרתי אינטל, שפעלו עד כה כמכונות נפרדות, למערכת מיחשוב מרכזית ● כעת מריצה אירוקה על גבי התשתית החדשה את מערכת ה-ERP של הארגון, ואת כל מערכות הליבה שלו

רשת משקפי השמש אירוקה השלימה פרויקט איחוד שרתים, במסגרתו אוחדו 18 שרתי אינטל (Intel), שפעלו עד כה כמכונות נפרדות, למערכת מיחשוב מרכזית. המערכת החדשה פועלת בסביבה וירטואלית המבוססת על מארז שרתי BladeCenter של יבמ (IBM), המאגד 22 שרתים וירטואליים, ועל מערכת אחסון DS3400 של יבמ. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בעשרות אלפי שקלים.

הפרוייקט בוצע על ידי חברת קומפיומדיה, שהינה שותף עסקי של יבמ המתמחה באיחוד שרתים ובפתרונות וירטאוליזציה. ההשקעה של אירוקה צפויה להיות מוחזרת בפרק זמן קצר יחסית, בזכות החיסכון בהוצאות תפעול, בשטח רצפה ובצריכת חשמל, המתאפשר עם המעבר לסביבת שרתים מאוחדים.

כעת מריצה אירוקה על גבי התשתית החדשה את מערכת ה-ERP של הארגון, ואת כל מערכות הליבה שלו. אירוקה נהנית מווירטואליזציה מלאה, שרידות, יתירות, ושיפור ביכולות הגיבוי. כל זאת, תוך ניצול אופטימלי של משאבים, ותוך שמירת אפשרויות הרחבה וגידול בהתאם לצרכים עסקיים עתידיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים