קבוצת הלהט"בים – הצומחת ביותר בקרב עובדי Dell-EMC

עיקר הצמיחה הוא באסיה ובאמריקה הלטינית - כך עולה מדו"ח האחריות התאגידית הראשון שפרסמה החברה מאז מיזוגה ● הדו"ח מפרט את התרומה של החברה בתחומים כמו קהילה ואיכות הסביבה

פגיעויות - שתוקנו. Dell-EMC

יוני הוא חודש הגאווה ו-Dell-EMC פרסמה אמש (א') נתון שהולם את רוחו: דו"ח האחריות התאגידית של החברה מצא כי קבוצת הלהט"בים היא הצומחת ביותר מקבוצות עובדי החברה ברחבי העולם מבחינת מעורבות עובדים.

זהו דו"ח האחריות התאגידית הראשון של החברה המאוחדת ולדבריה, הוא מאפיין את הרוח שלה ואת מחויבותה לקהילה. כך, למשל, הצמיחה בעובדיה הלהט"בים מגיעה מיבשת שחלק גדול מהמדינות בה פחות מקבלות את בני אוכלוסיה זו, עד בכלל לא – אסיה, כמו גם מאמריקה הלטינית.

ככלל, נכון לדצמבר 2016, כ-23% מהעובדים בחברה מאורגנים בקבוצות פעילות שונות, בהתאם למאפיינים שבחרו. היעד של החברה הוא שעד 2020, לפחות מחצית מעובדיה ישתלבו בפעילויות מעין אלה. עוד נמסר כי דל (Dell) שמה דגש על תרבות העבודה ומרחיבה את תוכנית העבודה הגמישה לעובדי EMC.

כמו כן, משנת 2014 הכספית של דל ועד היום תרמו עובדיה כ-3.3 מיליון שעות התנדבות בקהילה, כשהיעד הוא להגיע לחמישה מיליון שעות עד 2020.

פעילות למען איכות הסביבה, חולי סרטן ופיצוח הגנום האנושי

בדו"ח מצוינת התרומה של החברה ברחבי העולם לקהילה, לעובדים ולסביבה. כך, למשל, החברה משקיעה בתוכניות לימוד בתחומי ה-STEM (מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) עבור ילדים ובני נוער. כמו כן, דל פיתחה תוכניות שמנגישות את הטכנולוגיות שלה ל-2.3 מיליון ילדים נזקקים באופן ישיר, וליותר מ-10 מיליון איש באופן עקיף. בנוסף, דל תורמת כסף וטכנולוגיה לארגון TGen, שמאפשרים לו לשפר את התוכניות לטיפול בחולי סרטן. כוח המחשוב וקיבולת האחסון שהחברה מספקת הקטינו זמן פענוח הגנום מכמה שבועות לשש שעות בלבד, בכמות ממוצעת של כמיליון שעות מחשוב בחודש – כך מסרה.

דל פועלת גם לשמירה על איכות הסביבה, באמצעות הגברת השימוש בחומרים ממוחזרים בחברה. היעד שלה ל-2020 עמד על 50 מיליון פאונד – והחברה כבר השיגה אותו. כעת עומד היעד על 100 מיליון פאונד. עוד יצוין שדל משווקת מארז למחשב נייד, Dell XPS 13 2-in-1, שעשוי ממחזור של חלקי פלסטיק שנמשו כפסולת מהאוקיינוס. נתון נוסף הוא שימוש מחדש ב-1.8 מיליארד פאונד של מוצרים אלקטרוניים ממוחזרים, המהווים 88% מהיעד של שני מיליארד פאונד, שהוצב ל-2020.

ומה בארץ? Dell-EMC ישראל מקיימת בחמש השנים האחרונות הדרכות שבועיות קבועות של צוותי עובדים לבני נוער בגילאי 14-18 מכפרי הנוער הדסה נעורים והעוגן הקהילתי. יותר מ-150 עובדים מדריכים את התלמידים בנושאי טכנולוגיה ומחשבים, ומבצעים פעילויות כמו טיולים בטבע וגלישה בים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים