פיונט ביצעה פרויקט לשדרוג ותחזוקת האתר של עיריית רמת גן

באמצעות האתר יכולים התושבים לפנות לעירייה לקבלת שירות, להוריד טפסים ולשלוח בקשות ● מדובר בחלק מאסטרטגיית העיר החכמה של העירייה ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

עיריית רמת גן

עיריית רמת גן סיימה באחרונה פרויקט לשדרוג ולתחזוק אתר האינטרנט שלה, שבוצע על ידי פיונט טכנולוגיות. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים

אתר האינטרנט המחודש של עיריית רמת גן מרכז מידע ותוכן רב על פעילותה של העירייה, אגפיה ושירותיה, לרבות מידע בתחומי החינוך, התרבות והפנאי, הודעות לתושב ועדכונים חמים. באמצעות האתר יכולים התושבים לפנות לעירייה לקבלת שירות, להוריד טפסים ולשלוח בקשות.

האתר הוא חלק מאסטרטגיית העיר החכמה שמקדמת עיריית רמת גן, שקורמת בימים אלה עור וגידים, ומשמש למעשה חלון ראווה עבור התושב לעירייה ולפעילותה. הוא מותאם לגלישה הן דרך המחשב הביתי והן ממכשירים ניידים – וזאת באמצעות עיצוב ריספונסיבי.

יאיר ששון, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת פיונט, סיפר כי "האתר הוקם באמצעות מערכת ניהול התוכן SiteVision של פיונט, המאפשרת ניהול חכם של אתרי אינטרנט דינמיים עבור משתמשים שאינם בעלי רקע טכני. ל-SiteVision יותר מ-400 התקנות פעילות בישראל, באתרי אינטרנט של לקוחות ממגוון ענפים ותחומים, ביניהם: טבע, שיכון ובינוי, מלונות קראון פלזה, הקרן הקיימת לישראל, אלטשולר שחם, מבטח סימון, המועצה לצרכנות, אסותא מרכזים רפואיים, הקרייה הרפואית רמב"ם, רמי לוי, ברימאג, איילון ביטוח, באדג'ט ישראל וסונול".

לדבריו, "ל-SiteVision עדכוני גרסאות פעמיים בשנה, כאשר שדרוג הגרסה נעשה על ידי מנהלי התוכן, ללא צורך במפתחים. המוצר תומך לאחור בגרסאות קודמות ולפיונט מרכז תמיכה ייעודי למנהלי תוכן, גם עבור שאלות יישומיות. מדובר במוצר מתועד היטב, נגיש ובשפה העברית".

ירון יהב, מנמ"ר עיריית רמת גן, הוסיף ש-"האתר מסתכל על הצורך של התושב, שם אותו במרכז ונועד לתת לו שירותים מקצה לקצה. זו הייתה הנקודה ממנה יצאנו לפרויקט ובחרנו בפיונט לביצועו. הפרויקט עבר בצורה חלקה – ובתוך כשישה חודשים העלינו את האתר לאוויר. עבדנו בצורה משולבת עם אנשי פיונט בתכנון לוחות הזמנים, בהטמעה ובהסבה של התכנים, ובהיערכות לעלייה לאוויר. הם הבינו היטב את הצרכים שלהם ופעלו בהתאם, והתוצאות לא איחרו לבוא. מאז תום הפרויקט אנחנו מקבלים תגובות חיוביות מהתושבים על הידידותיות של האתר, על ההנגשה של החומרים ועל העדכניות.

"האתר הוא חלק מתפיסת מערכות המידע של ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר: ביצוע פרויקטים לטובת התושבים, ומהווה נדבך מרכזי בפרויקט העיר החכמה שלנו", ציין יהב.

זינגר עצמו בירך על השדרוג ואמר כי "מדובר באתר מונגש, אינטואיטיבי ונוח לשימוש, שיקל על התושב להתמצא בנבכי הביורוקרטיה העירונית ויקל על נגישות למידע ולטפסים רלוונטיים – והכול בלחיצת כפתור וברוח המאה ה-21".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים