מירב ספקטורובסקי-ששון, בכירה בבנק הפועלים – עברה ליבמ

ספקטורובסקי-ששון עבדה בבנק הפועלים 14 שנים, ובתפקידה האחרון שימשה כראש אגף בנקאות ישירה בבנק ● בתפקידה החדש ביבמ ישראל היא משמשת כמובילת תחום אסטרטגיה ודיגיטל

מירב ספקטורובסקי-ששון, מובילת תחום אסטרטגיה ודיגיטל ביבמ ישראל. צילום: קובי קנטור

מירב ספקטורובסקי-ששון, בכירה בבנק הפועלים, עברה ליבמ (IBM) ישראל, כך נודע לאנשים ומחשבים.

ספקטורובסקי-ששון שימשה בתפקידה האחרון בבנק כראש אגף בנקאות ישירה. בתפקידה החדש בסניף המקומי של הענק הכחול, אותו החלה לפני כחודש – היא משמשת כמובילת תחום אסטרטגיה ודיגיטל.

ספקטורובסקי-ששון הודיעה להנהלת הבנק בסוף 2016 כי בכוונתה לעזוב את הבנק. היא נחשבת לדמות בכירה ודומיננטית בבנק.

ב-14 השנים האחרונות מילאה שורה של תפקידים בבנק. בין היתר היא הקימה את מערך שירות הלקוחות בבנק הפועלים, והייתה ממונה על מערך השירות ומנהלת מחלקת השירות של הבנק. כמנהלת מערך השירות היא הייתה אחראית על פיתוח שפת השירות החדשה של בנק הפועלים, כמו גם על הטמעתה, ועל מערך המוקדים הטלפונים.

ב-2007 מונתה ספקטורובסקי-ששון למנהלת אגף השיווק והתכנון האסטרטגי, ובתפקיד זה הייתה אחראית על הפרסום והשיווק של הבנק, כמו גם על התכנון האסטרטגי של החטיבה הקמעונית.

בתפקיד זה היא הייתה שותפה למהלכים שיווקיים מרכזיים כגון: המוצרים המובנים, מוצר המשכנתא "זכאות פועלים" ועוד. ספקטורובסקי-ששון החליפה את לילך אשר-טופילסקי שמונתה לחברת הנהלת בנק הפועלים וכממונה על המרכז לניהול אסטרטגי. אשר-טופילסקי משמשת כיום כמנכ"לית בנק דיסקונט.

ב-2011 מונתה ספקטורובסקי-ששון למנהלת אגף הבנקאות הישירה והייתה אחראית על עולמות הווב, המובייל, המוקדים והמכונות לשירות עצמי, ועל הטרנספורמציה הדיגיטלית של בנק הפועלים.

חוצים את הקווים

לפני שהגיעה לבנק הפועלים, ספקטורובסקי-ששון ניהלה במשך שלוש שנים את חברת הייעוץ האסטרטגי, POC.

אין זה המקרה היחיד בו אנשי מפתח בצד הלקוח "חוצים את הקווים" ועוברים לעבוד אצל ספקיות ה-IT. כך, חנוך בן דוד – כיום מנהל אגף מערכות מידע, מור שירותי בריאות (מכון מור), היה בעברו סמנכ"ל טכנולוגיות בכללביט, ולאחר מכן עבד ביבמ-XIV.

כך, אילן ינובסקי, שהיה מנמ"ר דואר ישראל, עבר ל-VMware. אודי נסימיאן, שהיה מנמ"ר משרד המשפטים ושימש כראש צוות בין-משרדי לשיפור השירות הממשלתי, מונה לתפקיד בכיר במגזר הממשלתי של אורקל (Oracle) באירופה ובאחרונה עבר לאמזון ווב סרביסס (AWS).

לא התקבלה תגובה מיבמ ישראל לפרסום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יז

    יבמ היא ספינה שוקעת. חבל על הזמן שלה.

אירועים קרובים