גל גדות – הישראלית האהובה ביותר ברשת

95% מהטוקבקים והשיתופים על כוכבת וונדר וומן חיוביים - בעיקר בקרב גברים בני 25-35

פרזנטורית של וואווי. גל גדות. צילום: Kathclick, BigStock

בעוד מספר ימים יעלה למסכי הקולנוע ברחבי העולם הסרט וונדר וומן בכיכובה של גל גדות – והאינטרנט מאוהב בה. ניתוח של השיח עליה ברשת מעלה ש-95% מההתייחסויות בהקשר של שמה חיוביות – מאזן יוצא דופן, 4% מהשיח עליה ניטראלי ורק 1% – שלילי.

ב-Taykey, סטארט-אפ שבודק טרנדים ופופולריות ברשת ושאסף את הנתונים, אומרים ששיעור האהדה לגדות נדיר ביחס לשחקנים, שבדרך כלל שנויים במחלוקת, ובמיוחד לגבי ישראלים מוכרים. לדבריהם, היא ניצבת, ללא תחרות רבה, בראש רשימת הישראלים האהובים בעולם.

הנתונים מבוססים על טוקבקים ושיתופי תוכן ברשתות חברתיות ובאתרי חדשות. עוד הם מראים שגדות לא הצליחה לתפוס את העניין של בני הנוער בעולם: כמות ההתעניינות בה בין הגילאים 25-35 גדולה פי שלושה בהשוואה לבני גילאי 13-18.

גדות פחות אהודה על ידי חובבי סרטי אקשן ומרבית מהמטקבקים עליה הם חובבי פנטזיות והרפתקאות. בחברה בדקו את האהדה לשחקנית גם לפי מגדר ומצאו שאין פער ניכר בין גברים לנשים: 55% מההתייחסויות החיוביות אליה מגיעות מגברים ו- 45% – מנשים.

לדברי עמית אבנר, מנכ"ל ומייסד Taykey, "גם בבדיקות שביצענו מוקדם יותר השנה, לפרסומות בסופרבול, שבאחת מהן הופיעה גדות, היא סומנה כדמות הכי מדוברת והכי אהובה על הקהל מבין המפרסמים, אולם עם יציאת הסרט החדש היא שברה שיאים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים