HOT משנה שם: תיקרא Altice החל מהשנה הבאה

החברה נפרדת מהמותג הוותיק, כחלק ממהלך מיתוג מחדש שעליו הכריזה בעלת השליטה בה, שהחליטה לאחד את כל החברות והנכסים שלה ברחבי העולם תחת אותו שם

HOT

צרכני התקשורת לסוגיה בישראל, ובעיקר לקוחות HOT, יצטרכו להתרגל בקרוב למותג חדש: שירותי קבוצת התקשורת ייקראו החל מהשנה הבאה Altice, כשם בעלת השליטה בה.

המיתוג מחדש הוא חלק ממהלך כולל של Altice לאחד את כל המותגים שלה ברחבי העולם תחת אותו השם. הקבוצה הבינלאומית הודיעה כי בכוונתה ליישם אסטרטגיית מותג חדשה המבטאת את המעבר שלה מחברת אחזקות, שמחזיקה שורה של חברות ונכסים עם מותגים שונים, לקבוצה אחת עם מותג אחד בלבד. המעבר למותג החדש יהיה הדרגתי ויושלם במהלך הרבעון השני של 2018.

המותג החדש

המותג החדש

לטענת Altice, המיתוג יוצר "חוויית לקוח ייחודית ושונה" ומשמר את ערכי הקבוצה בכל הפעילויות והחברות שלה, לרבות עבור העובדים.

במסגרת המהלך הודיעה הקבוצה כי היא משיקה קרן שתתמוך בפעילות בתחומי חינוך, יזמות ואומנות במדינות השונות שבהן הקבוצה פועלת.

Altice עבדה על פרויקט המיתוג במהלך השנה האחרונה עם קבוצת Publicis ועם סוכנות העיצוב האמריקנית Turner Duckworth.

יחד עם ההודעה היא השיקה לוגו חדש, פתוח ללא גבולות או רקע, "על מנת לשקף את השאיפה של הקבוצה לחדש ולהמציא את העתיד כך שיענה על הצרכים המשתנים של הלקוחות".

מותג בן 14 שנים

HOT הוא אחד המותגים הוותיקים בעולם התקשורת בישראל. החברה, שסיפקה בתחילתה רק טלוויזיה בכבלים, הוקמה בקיץ 2003, כתוצאה מאיחוד חברות הכבלים תבל דיגיטל, ערוצי זהב ומתב (שחלקן התאחדו קודם לכן בעצמן עם חברות אחרות). עם השנים היא התפתחה לקבוצת תקשורת, שמציעה, בנוסף לטלוויזיה, שירותי אינטרנט, מובייל וטלפוניה קווית.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, אמרה כי שינוי המותג הוא "נקודת ציון חשובה ומשמעותית בחיי החברה. HOT היא חברת התקשורת היחידה בישראל המהווה חלק מקבוצה בינלאומית. התכנסות תחת מותג בינלאומי תחזק את החברה ותאפשר לה להמשיך את תנופת הצמיחה האדירה בה היא נמצאת בשנתיים האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים