אובמה מינה מנהל אבטחה מקוונת לבית הלבן

המנהל, הווארד שמידט, יהיה אחראי על פעילויות האבטחה המקוונת בכל זרועות הממשל, הוא ישמש כחבר בצוות הביטחון של אובמה ותהיה לו גישה שוטפת לנשיא ● הוא מביא עמו ניסיון של כ-40 שנים בתפקידים בממשלה, בעסקים ובמערכות אכיפת החוק

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, מינה אתמול (ג') את הווארד שמידט למנהל האבטחה המקוונת של הבית הלבן. שמידט כיהן כיועץ בתחום של הנשיא הקודם של ארצות הברית, ג'ורג' בוש, ושימש גם בתפקידים דומים במגזר הפרטי – באי-ביי (eBay) ובמיקרוסופט (Microsoft).

באתר הבית הלבן נכתב, כי "לאחר כ-40 שנים בתפקידים בממשלה, בעסקים ובמערכת אכיפת החוק, הווארד מביא עמו ניסיון ייחודי ועמוק בתחום". עוד נכתב, כי "אבטחה מקוונת היא דבר החשוב לכולנו – וזו האחריות של כולנו לצמצם את האיומים בתחום הזה".

באי-מייל ששלח לרשימת התפוצה של הבית הלבן, כתב ג'ון ברנן, עוזר של הנשיא אובמה לענייני ביטחון פנים ולוחמה בטרור, כי "הגנה על האינטרנט היא קריטית לביטחון הלאומי, לביטחון, לפרטיות ולזכויות האזרח. היא גם חלק מהניסיון של אובמה לחזק את הארץ שלנו".

"האי-מייל שאותו אתם קוראים כעת", המשיך, "מבליט את התלות שלנו בטכנולוגיות מידע בעידן הדיגיטלי שבו אנחנו נמצאים. לכן, זאת נראית לי דרך ראויה לדווח על כך שהנשיא אובמה החליט למנות את הווארד שמידט להיות האחראי על אבטחת מידע מקוונת. הווארד הוא אחד המומחים הגדולים בעולם באבטחת מידע ממוחשב".

ברנן הוסיף, כי "האוורד יקבל את האחריות לנצח על פעילויות אבטחה מקוונת רבות בכל זרועות הממשל. תהיה לו גישה שוטפת לנשיא ויהיה לו תפקיד מפתח בצוות הביטחון שלו. הוא אף יעבוד מקרוב עם הצוות הכלכלי של הנשיא כדי להבטיח שהמאמצים שלנו בתחום ישמרו על המדינה בטוחה".

הנשיא האמריקני החליט על מינויו של שמידט שבעה חודשים אחרי שהודיע על התפקיד החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים