בריטיש ישראל הטמיעה את פתרון ה-BI של Point of View; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

הפתרון החדש אמור לאפשר לבריטיש ישראל יכולות ניתוח ותחקור מתקדמות של המידע הנכסי והכספי שלה ● בין השאר, הפתרון מספק יכולות ניהול מדדים ויעדים על ידי לוחות מחוונים, וביצוע ניתוחי רגישות של מדדים שונים ● פליקס שופמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של בריטיש ישראל: "היישום יספק לנו את הנתונים הדרושים לקבלת החלטות ולהבנת השינויים בפעילות השוטפת שלנו"

בריטיש ישראל, חברת נדל"ן הפועלת בתחום הקניונים ומרכזי המסחר, הטמיעה בעזרת זיו מערכות את תוכנת Point of View 2008 כפלטפורמת ה-BI שלה. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אך הוא הוערך על ידי גורמים בשוק בכמה מאות אלפי שקלים.

פתרון ה-BI החדש אמור לאפשר לבריטיש ישראל יכולות ניתוח ותחקור מתקדמות של המידע הנכסי והכספי שלה. בין השאר, הפתרון מספק יכולות ניהול מדדים ויעדים על ידי לוחות מחוונים (Dashboard); ביצוע ניתוחי רגישות של מדדים שונים, כגון הכנסות והוצאות (What-If Analysis); יכולת שליחת מידע באמייל לרשימות תפוצה; תזמון תקופתי של קבלת מידע (Scheduling); התרעות (Alerts) לקבלת מידע על חריגים, ועוד.

פליקס שופמן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של בריטיש ישראל: "היישום החדש יספק לנו את הנתונים הדרושים לקבלת החלטות ולהבנת השינויים בפעילות השוטפת שלנו, וכן יכולת תחקור טובה של מדדי הפעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים