One1 ו-Power Communications ישווקו את פתרונות Sophos בישראל

One1Cloud תציע את פתרונות Sophos במודל שיאפשר לארגונים להיערך לקראת התקנות החדשות להגנה על הפרטיות שיאושרו בקרוב

שלום דיין, מנכ"ל One Systems. צילום: חזי רגב - רגב ארט

One1 ו-Power Communications חתמו על הסכם שותפות לשיווק פתרונות אבטחת המידע של Sophos, המספקת פתרונות אבטחת רשתות ונקודות קצה. במסגרת זו, One1Cloud תהיה הראשונה לספק בשוק הישראלי את פתרונות אבטחת המידע של Sophos כשירות בתשלום חודשי קבוע.

Power Communications הינה הנציגה הבלעדית של Sophos בישראל. מהחברות נמסר כי המודל יאפשר לארגונים בכל סדרי הגודל, ביניהם גם עסקים קטנים ובינוניים, להשיג אבטחת מידע מקיפה ומותאמת לדרישותיהם.

בין הפתרונות שיוצעו במודל זה ניתן למנות מוצרים להגנה על נקודות קצה, כולל הגנה מפני כופרות, פתרונות פיירוול מהדור הבא (NGFW), הצפנה והגנה על מכשירים ניידים.

לדברי שלום דיין, סמנכ"ל מכירות בחטיבת התשתיות והחומרה של One1, "אנחנו מרחיבים את היצע השירותים והפתרונות ללקוחות בענן, במודל המאפשר להם גמישות ושליטה מלאה בפתרון ובעלויות".

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications ומנהל פעילות Sophos בישראל, אמר כי "מודל השירות מאפשר גם לעסקים קטנים ובינוניים להשיג אבטחת מידע ברמה גבוהה, של ארגון אנטרפרייז. המודל חיוני לקראת אישור התקנות החדשות להגנה על פרטיות, שעלולות להטיל עלויות כבדות על עסקים אלה ברמות התשתית וכוח האדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים