"המטרה: להפוך את ישראל לבירת הגיימינג העולמית"

"יש ערך עליון במיצובה של ישראל כמובילה עולמית בתחום הרווחי והחשוב", אמר עידו ברוש, מייסד ומנכ"ל 4DV ● החברה תפיק את אליפות ישראל לספורט אלקטרוני, שתערוך בקרוב העמותה לגיימינג תחרותי בישראל

עידו ברוש, מייסד ומנכ"ל 4DV. צילום: יח"צ

"תחום הספורט האלקטרוני – הגיימינג – הולך וצובר תאוצה ברחבי העולם ויש ערך עליון במיצובה של ישראל כמובילה עולמית בו. עם 27 מדינות שמכירות בספורט האלקטרוני כענף ספורט תחרותי ופדרציה עולמית שפועלת להכרה עולמית של הענף, גם ישראל צריכה להצטרף למהפכה העולמית בתחום ואין זה מן הנמנע שהיא תעשה זאת. המטרה היא להפוך את המדינה לבירת הגיימינג העולמית", כך אמר עידו ברוש, מייסד ומנכ"ל 4DV.

החברה תפיק את אליפות ישראל לספורט אלקטרוני, שתערוך העמותה לגיימינג תחרותי בישראל, במסגרת אירוע הגיימינג שיתקיים בין 15 ל-17 באוגוסט בהיכל התרבות בראשון לציון.

התחרות בשנה שעברה. צילום: יח"צ

התחרות בשנה שעברה. צילום: יח"צ

מארגני התחרות צופים כי היא תהיה השנה גדולה מאי פעם, עם יותר מ-1,500 שחקנים שיתחרו בעשרת כותרי הגיימינג הפופולריים ביותר בישראל וינסו להעפיל לשלב הגמר. אירוע הגמר ייערך על במת ההיכל מול קהל של 1,000 שחקנים בלייב, שאליהם יצטרפו מהבית עוד אלפי צופים בטלוויזיה ובשידור אונליין. באירוע הגיימינג כולו צפויים להשתתף כ-4,000 איש.

בכירים בענף הגיימינג העולמי – לישראל

השחקן שיגיע למקום הראשון בתחרות ויקטוף את התואר אלוף ישראל לספורט אלקטרוני לשנת 2017 יזכה לייצג את ישראל באליפות העולם למדינות בספורט אלקטרוני, שתתקיים זו השנה התשיעית ונחשבת לאירוע הגיימינג היחיד בעולם לנבחרות לאומיות. האירוע ייערך על ידי הפדרציה הבינלאומית לספורט אלקטרוני (IeSF) בפוסן שבדרום קוריאה בנובמבר הקרוב.

לפרס הראשון מצטרפת קופת פרסים בשווי מאות אלפי שקלים, שכוללת טיסות לחו"ל, כסף מזומן וציוד לגיימרים.

לאירוע בישראל יוזמנו בכירים מהתעשיות העולמית והמקומית. אורח הכבוד מהשנה שעברה, שמוזמן גם השנה, הוא אנריקה "xPeke" מרטינז הספרדי, לשעבר אלוף העולם ב-League of Legends. בין הטאלנטים המקומיים צפוי השנה להבטיח את מקומו בתחרות אלעד "קפה" ועקנין – השחקן התחרותי המדורג ראשון בעולם במשחק Overwatch. בנוסף, צפויים להשתתף בו אלופי ישראל הקודמים ב-League of Legends וחברי נבחרת ישראל לאליפות העולמית הקודמת למדינות.

ברוש ציין כי "אנחנו מקווים שהתחרות, שהשנה צפויה להיות הגדולה והמשמעותית ביותר, תפנה את אור הזרקורים לענף ספורט חשוב ורווחי במדינת ישראל".

ההרשמה לשלב המוקדמות בתחרות תפתח מחר (ה') למשך כשבועיים והיא ללא עלות. ממארגני האירוע נמסר כי דמי הרשמה סמליים ייגבו משחקנים שיעפילו לשלבים מתקדמים, שתמורתם הם יקבלו פרסים מובטחים. למבקרים בתחרות, הכניסה לאירוע כרוכה ברכישת כרטיס צופה.

בשלב הראשון נפתחה ההרשמה לשלב המוקדמות למתחרים בלבד. מועד תחילת מכירת הכרטיסים למבקרים באירוע ועלותם יימסרו בהמשך.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים