סמסונג: מכירות Galaxy S8 בהזמנה מוקדמת עולות על אלו שהיו ל-S7

הענקית הדרום קוריאנית מציגה תמונת מצב שמצביעה על כך שהיא משתקמת בכל זאת מהשנה הקשה שהייתה לה, וזאת לקראת השקת הסמארטפון החדש שלה ב-21 באפריל

ה-Galaxy S8 שובר שיאי מכירה מוקדמת. צילום אילוסטרציה: BigStock

מספר ההזמנות המוקדמות של טלפוני הדגל החדשים מדגמי S8 עולה על מספרן של ההזמנות המוקדמות של קודמו, ה-S7, כך מצטטת רויטרס (Reuters) היום (ה') את ג'ונג-ג'ין קו, מנכ"ל חטיבת המובייל של סמסונג אלקטרוניקס (Samsung Electronics), מעט יותר משבוע לפני ההשקה הרשמית של מכשירי ה-Galaxy החדישים. "זה עדיין קצת מוקדם, אבל התגובה הראשונית של הזמנות מראש שהחלו במקומות שונים ברחבי העולם היו טובות מהצפוי", אמר קו בתדרוך לתקשורת.

הנתונים מצביעים על כך כי הצרכנים הרבים שנפגעו בשל איסוף מכשירי ה-Galaxy Note 7 שלהם בשנה שעברה, בגין החשש מהתלקחותם, לא איבדו את אמונם בחברה.

בחנויות בישראל בעוד כשבוע וחצי

מכירות ה-S8 – שיתחילו בדרום קוריאה, בארצות הברית ובקנדה ב-21 באפריל ויגיעו לישראל רק ארבעה ימים מאוחר יותר – אמורות להוות אלמנט מרכזי בהתאוששותה של הענקית מדרום קוריאה מעסק הביש של ה-Note 7. המכשיר החדש התקבל היטב, וכמה משקיעים ואנליסטים אמרו שהוא יכול לקבוע שיא למכירות השנה הראשונה בעבור ענקית הסמארטפונים.

רק אתמול נחשף כי מכשירי ה-Galaxy S8 וה-Galaxy S8 Plus יופצו ללא ביקסבי (Bixby) – העוזר הדיגיטלי שהיה אמור להיות מובנה במכשירים החדשים ולהוות אלמנט מפתח שהיצרנית הבטיחה שייכלל במכשירים רק בחודש שעבר, באירוע בניו יורק. אך כעת לנוכח הבשורות מסתמן כי היעדר העוזר הקולי, שיצטרף לתכונות הסמארטפונים באמצעות עדכון מאוחר יותר באביב הנוכחי, לא ממש משפיע על הביקוש הגואה לקראתו.

למדו מכשלי העבר?

ה-S8 יהיה הטלפון החכם המהיר ביותר מבין מכשירי ה-Galaxy שיוצרו עד כה, וזאת בשל אמצעי בטיחות שיושמו על-מנת למנוע כשל סוללה, כמו זה שגרם לכמה מממכשירי ה-Note 7s לקריסות ספונטניות, הוסיף ואמר קו. הוא אף מסר כי בכוונת החברה להשתמש ב-S8 בכדי לנסות להתאושש בסין, שם נשרה סמסונג מחמישיית הצמרת של הספקיות המובילות בשנים האחרונות, בגלל התחרות הגוברת שהיא זוכה לה מטעם יריבות מקומיות כמו חברת וואווי (Huawei Technologies) למשל. לדברי קו, סמסונג תשאף להחזיר לידיה את נתח השוק בסין גם אם הדבר ייקח זמן, אך הוא נמנע מלפרט את האסטרטגיות הספציפיות שבהן תנקוט החברה.

אנליסטים צופים גם כי הענקית סמסונג תרשום את הרווח הרבעוני הטוב ביותר שלה בחודשים אפריל-יוני, הודות למכירות חזקות של ה-S8 ולזינוק בשוק שבבי הזיכרון, שצפוי להניב הכנסות שיא בתעשייה השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים