תים תהפוך את חולון לעיר חכמה עם פתרונות סיסקו

ההיקף הכספי של הפרויקט: 20 מיליון שקלים ● מוטי ששון, ראש עיריית חולון: "הקמת התשתית תשפר באופן משמעותי את השירות שאנו מעניקים לתושבי העיר"

מוטי ששון, ראש עיריית חולון. צילום: יח"צ

העיר חולון נכנסת לעידן העיר החכמה. תים תבצע פרויקט רחב היקף להקמת תשתית רשת תקשורת מטרו עירונית מהירה ורחבת פס, המבוססת על סיבים אופטיים.

ציוד התקשורת שבפרויקט יהיה של סיסקו (Cisco). מר תקים את התשתית האופטית, כולל הכנת תוואים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כ-20 מיליון שקלים.

הפרויקט יבוצע בשני שלבים: השלב הראשון, אשר החל השנה, יכלול את בניית שדרת רשת המטרו בבניין העירייה וקישור של 55 אתרים עירוניים. חלקו השני של הפרויקט, שיימשך עד 2019, יכלול את השלמת החיבור של שאר האתרים.

במסגרת הפרויקט יבוצע חיבור של יותר מ-300 אתרים ומוסדות ציבור לרשת, ביניהם: גני ילדים, בתי ספר, גנים ציבוריים, משרדי העירייה והשירותים העירוניים.

פרויקט עירוני, מורכב ומאתגר

הרשת תשמש בין היתר לפריסת תשתית מצלמות אבטחה, מתן שירותים מקוונים מבוססי וידיאו וקול. השלב השני של הפרויקט יכלול גם הפעלת מערכות אינטרנט של הדברים, רמזורים, מערכות מצוקה ורשתות Wi-Fi ברחבי העיר ועוד.

מוטי ששון, ראש עיריית חולון, אמר כי "הפרויקט יאפשר לעירייה להיערך באופן מושלם לעידן הערים החכמות, כמקובל בעולם. כך, לתושבים תהיה נוחות וקלות בגישה לגופי העירייה השונים". ששון הוסיף כי "בשל הקמת התשתית, נשפר באופן משמעותי את השירות שאנו מעניקים לתושבי העיר".

דורון ראובני, מנהל מכירות לתחום המוניציפאלי, תים, ציין כי "מדובר בפרויקט עירוני, מורכב ומאתגר, במסגרתו תקושר העירייה עם כל גופים העירוניים – על גבי תשתית רשת בקצב מהיר. החיבור ייעשה באופן המותאם לסטנדרט העולמי של ערים חכמות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורלי חיון

    זוועה של דבר ! קרינה זה דבר מסרטן !!!! עיר חכמה פוגעת באנשים לא מבינה איך ראש עיר עושה דבר שכזה !!!

אירועים קרובים