מיקרוסופט סגרה אתר בלוגים של MSN בסין, לנוכח האשמות בגניבת קוד

סטארט-אפ קנדי טוען, כי 80% מהקוד של אתר הבלוגים Juku אינם מקוריים, אלא נגנבו ממנו ● במיקרוסופט לא אישרו את המידע, אך מיהרו להוריד את האתר החשוד, על מנת לבדוק טענותיה של החברה המתלוננת

סטארט-אפ קנדי בשם Plurk מאשים את מיקרוסופט (Microsoft) בכך שביססה אתר בלוגים של MSN בשם Juku, הפועל בסין, על קוד שנגנב ממנו. לטענת Plurk, כ-80% מהקוד של Juku אינו מקורי, והוא נלקח ללא רשות. במיקרוסופט לא אישרו את ההאשמות, אך טענו, כי האתר פותח על ידי צד שלישי, ומיהרו להוריד אותו מהאוויר על מנת לבדוק את העניין לעמוק.

עוד אמרו במיקרוסופט, כי הורדת האתר התעכבה בכמה שעות, מאחר וכאשר הועלו לראשונה הטענות בנוגע לקוד הגנוב, היה זה אמצע הלילה בסין. מ-Plurk נמסר, כי החברה טרם החליטה כיצד לנהוג בעניין, וכי היא מצויה בעיצומן של התייעצויות בנושא.

יצוין, כי זו הפעם השניה בשבועות האחרונים ששמה של מיקרוסופט מועלה בהקשר לגניבה לכאורה של שורות קוד. בחודש שעבר נאלצה החברה להשבית את פעילותו של כלי עזר לטעינת חלונות 7 (Windows 7) על מחשבים ניידים, לאחר שהועלו נגדה האשמות דומות. גם אז הטילה מיקרוסופט את האחריות לעניין על צד שלישי, אולם פרסמה התנצלות והעלתה גרסה חדשה וחוקית של הכלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים