CMS תפיץ את פתרון Veritas בישראל

מערכת Backup Exec, היא פתרון גיבוי המגן על סביבות וירטואליות, פיזיות וענן בקונסולת הפעלה אחת ● המערכת מאפשרת לארגונים שליטה בנכס היקר ביותר שלהם היום - המידע

אסי שהרבני, מנהל תחום תחום אבטחת מידע וגיבוי ב-CMS. צילום: נאור גודלי הפקות

וריטאס (Veritas), חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם CMS, עבור מערכת Veritas Backup Exec – פתרון הגיבוי של מגזר ה-SMB עד האנטרפרייז לסביבות וירטואליות, פיזיות וענן.

וריטאס עוסקת בגיבוי ושחזור מידע, ארכוב, גילוי מידע, ניהול האחסון ושירותים בזמינות גבוהה, ומטפלת נכון להיום במעל ל-86% מהחברות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500).

מערכת Backup Exec, היא פתרון גיבוי גמיש המגן על סביבות וירטואליות, פיזיות וענן בקונסולת הפעלה אחת. המערכת מאפשרת לארגונים שליטה טובה יותר בנכס היקר ביותר שלהם היום – המידע, וכמו כן מפחיתה את עלויות האחסון והניהול.

למערכת אינטגרציה מתקדמת עם המהדורות המתקדמות ביותר של Microsoft Server ,Microsoft Hyper-V ו-VMware vSphere, ואף מסוגלת לבצע שחזור של מכונות וירטואליות, שרתים, מסדי נתונים, קבצים ואובייקטים פרטניים של אפליקציות תוך דקות ספורות.

למידה והתנסות במוצר באופן אישי

במסגרת שיתוף הפעולה ייסדו וריטאס ו-CMS סדנאות והכשרות "Hands-On" רבעוניות בישראל בתחום ה-backup exec, אשר מסייעות ללמידה והתנסות במוצר באופן אישי, ובליווי בכירים מווריטאס העולמית.

בנוסף הקימה CMS אתר ייעודי ללקוחות ושותפי החברה, המהווה מרכז ידע שימושי למערכת Backup Exec ומכיל עדכונים מידע ותוכן אודות המערכת, היישומים שלה, סרטוני הסבר ועזרי מכירה. באופן זה שיתוף הפעולה יגדיל את נוחות השימוש, איכות ורמת השירות למערכת Backup Exec עבור הלקוחות והאינטגרטורים.

לדברי אסי שהרבני, מנהל תחום תחום אבטחת מידע וגיבוי ב-CMS, "אנו מצפים ליצירת הזדמנויות חדשות נוספות בתחום ההגנה על המידע ובכל מקום שהמידע נמצא – בפלטפורמות וירטואליות, פיזיות או בענן".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נטוויזן סלקום

    אסי אתה מקצוען! לא פלא שבחרו בך- ק ו נ צ נ זו ס !!!

אירועים קרובים