תים תשווק את פתרון TrapX בישראל

בכנס RSA השיקה TrapX גרסה חדשה של מוצר הדגל שלה - 6.0 DeceptionGrid ● תים תבצע מכירות והתקנות של הפתרון ואף תספק שירותי זיהוי, תיחקור וניטור מתקדמים ללקוחות שירכשו את המוצר

נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים. צילום: יח"צ

חברת הסייבר הישראלית TrapX, חתמה על שותפות עסקית ואסטרטגית עם תים תוכנה, חברת אינטגרציה מובילה מקבוצת מלם תים.

במסגרת השותפות, תים תתחיל לייצג את 6.0 DeceptionGrid – פתרון הדגל של TrapX, אשר גרסה אשר החדשה שלו הושקה בשבוע שעבר באירוע הגדול של עולם הסייבר – RSA, בארצות הברית. תים תבצע מכירות והתקנות של הפתרון ואף תספק שירותי זיהוי, תיחקור וניטור מתקדמים ללקוחות שירכשו את המוצר של TrapX.

"אנחנו מקפידים לעבוד עם הוונדורים המציעים את הפתרונות הטובים בתחומם", אמרה נורית הורוביץ, מנהלת תים תוכנה. "על בסיס זה אנחנו גאים לצרף לפורטפוליו המוצרים שלנו את הפתרון של TrapX".

אסף אבירם, דירקטור מכירות ב-TrapX לאזור EMEA. צילום: יח"צ

אסף אבירם, דירקטור מכירות ב-TrapX לאזור EMEA. צילום: יח"צ

"אנחנו שמחים במיוחד להתחיל לשווק את גרסה 6.0 החדשה, שהושקה בשבוע שעבר בכנס RSA העולמי. מדובר בגרסה המאפשרת ללקוח למפות במדויק את תנועת התוקף ברשת – יכולת המשפרת בצורה ניכרת את כישורי הזיהוי והתחקור, ובהכרח שיפור התחזיות לגבי תקיפות עתידיות" הוסיפה הורוביץ.

"ל-TrapX יש למעלה מ-200 לקוחות בארץ ובעולם. על מנת להגדיל את מספרם, בחרנו להרחיב ולהעצים את  האקו-סיסטם שלנו גם בישראל", אמר אסף אבירם, דירקטור מכירות ב-TrapX לאזור EMEA. "תים היא שותפה מבטיחה, שעושה חיל עם פתרונות IT מובילים, ואנחנו משוכנעים כי שיתוף הפעולה יניב מכירות חדשות והתרחבות של ה-DeceptionGrid בישראל".

תים מצטרפת לשותפים הקיימים של TrapX בארץ, בינהם: אדוונטק, וויז פתרונות ו-2Bsecure, אשר בבעלות מטריקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים