ביטוח ישיר תטמיע את פתרון ערבול הנתונים של אינפורמטיקה

הפרויקט יארך שלושה חודשים ועלותו מוערכת ביותר ממיליון שקלים ● מטרת הפרויקט - מניעת זליגת מידע רגיש של ביטוח ישיר ועמידה בדרישות הרגולציה ובחוק הגנת הפרטיות

מימין לשמאל: ודים ריפטין, CTO ושלי בראונשטיין, מנהלת תחום ניהול סיכונים ואבטחת מידע בביטוח ישיר. צילום: יח"צ

ביטוח ישיר תטמיע את פתרון ערבול הנתונים (Data Masking) של אינפורמטיקה (Informatica). היקפו הכספי של הפרויקט עומד על יותר ממיליון שקלים, הוא יחל בימים אלה ויארך כשלושה חודשים.

אינפורמטיקה מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן. בעזרת הפתרון תמנע ביטוח ישיר חשיפה למידע רגיש אודות לקוחותיה לגורמים לא מורשים, כאשר מבוצעות פעילויות של פיתוח ובדיקות QA במערכות ה-IT של החברה. פתרון ערבול הנתונים מאפשר לצוותים לעבוד ללא הפרעה, וללא אפשרות לצפות בנתונים אמיתיים.

ביטוח ישיר מפתחת ומשפרת באופן עצמאי את מערכות הליבה של הארגון. בשל כך, צוותי הפיתוח וה-QA עלולים להיחשף לנתונים רגישים אודות לקוחות וכן לזליגת מידע עסקי. על מנת למנוע זאת, ביטוח ישיר פיקחה באופן הדוק וצמצמה את הגישה של הצוותים, מה שהוביל לעיכובים ולפגיעה בביצועים ובעבודה השוטפת.

בנוסף, כחברת ביטוח אשר נסחרת בבורסה, חלות על ביטוח ישיר רגולציות רבות, דוגמת חוק הגנת הפרטיות, SOC ,PCI וחוזר ניהול סיכוני סייבר. בשל כל סיבות אלו, בחרו אנשי ה-IT של ביטוח ישיר בפתרון ערבול הנתונים של אינפורמטיקה. הוא מאפשר מיסוך פיזי ודינאמי של המידע הארגוני.

מתן שירות איכותי ויעיל

הפתרון מספק לארגונים יכולת אבטחת מידע הפנימית שלו, כגון ביצוע מעקב על הגישה לבסיסי הנתונים, הגבלה וחסימת הגישה לגורמים לא מורשים; יכולת זיהוי למקור הפניה; הצפנת וערבול נתונים רגישים כך שהלוגיקה נשמרת; עמידה בדרישות הרגולציה.

ודים ריפטין, CTO ושלי בראונשטיין, מנהלת תחום ניהול סיכונים ואבטחת מידע בביטוח ישיר, אמרו כי "החברה מאמצת טכנולוגיה מתקדמת על מנת לתת שירות מצוין ללקוחותיה וללקוחות הפוטנציאלים. אנחנו רואים את נושא שמירת הפרטיות של לקוחותינו כערך עליון, לצד מתן שירות איכותי ויעיל".

לדבריהם, "פתרון ערבול הנתונים שנטמיע מאפשר לחברה לייצר נתוני דמה בסביבות הנמוכות, ללא פגיעה בשלמות, אמינות וזמינות הנתונים. באופן זה אנו מבטיחים את פרטיותם של לקוחותינו ועמידתנו בדרישות הרגולציה והחוק".

יפעת עומר, מנהלת מכירות אינפורמטיקה בקבוצת אמן, אמרה כי "אינפורמטיקה מספקת פתרון אחד, באמצעותו  יכולים הארגונים לבצע אינטגרציית נתונים, Big Data, מיסוך נתונים, TDM ו-MDM. ביטוח ישיר תקבל טכנולוגיה שתאפשר לצוות הפיתוח והבדיקות שלה לעבוד בלא הפרעה וללא גישה למידע פרטי ורגיש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים