מלם הקימה מערכת בלדרות יצוא ב-DHL ישראל

הפרויקט, שהיקפו מוערך במאות אלפי שקלים, נועד להתאים את המערכת לקצב הצמיחה של החברה בשוק היצוא בשנים האחרונות

יורם לבקוביץ, מנהל חטיבת טכנולוגיות, מלם מערכות. צילום: דרור גילת

מלם מערכות תוכנה, מקבוצת מלם תים, השלימה את הקמתה של מערכת תפעולית עבור בלדרות יצוא בחברת הדואר והלוגיסטיקה DHL אקספרס ישראל. הפרויקט החל ביולי 2016 והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

הפרויקט נועד להתאים את המערכת הקיימת ב-DHL אקספרס ישראל לקצב הצמיחה של החברה בשנים האחרונות. המערכת מתממשקת עם כמה מערכות נוספות של הסניף הישראלי של חברת השילוח והיא מאפשרת עבודה על תהליך היצוא המלא, על בסיס תוכנת FoCuS.

המערכת שעלתה היא בהמשך להקמתה של מערכת תפעולית עבור בלדרות היבוא, פרויקט שהסתיים בשנה שעברה, שגם הוא בוצע על ידי מלם מערכות תוכנה. המערכת הנוכחית משרתת 200 מ-420 עובדי החברה בארץ.

שלמה מרקוזה, סמנכ"ל מערכות המידע DHL אקספרס בישראל, אמר כי "שיפור השירות ללקוח בא לידי ביטוי על ידי עבודה מקדימה על מסמכי היצוא שהלקוח העביר אלקטרונית למערכות שלנו. הסינרגיה בין מערכת זו למערכות DHL העולמיות, מאפשרת שקיפות תפעולית של כל משלוח – מהרגע שנוצר על ידי המשלח. השקיפות נועדה בראש עבור הצוות התפעולי בארץ וכן גם עבור הצוות התפעולי במדינת היעד".

מרקוזה הוסיף כי "מעבר להתייעלות התפעולית ב-DHL, ללקוחות מובטחות הגברת מהירות הטיפול, איכות משופרת בהעברת הנתונים והידוק הפרטיות על תוכן המשלוחים".

שלמה מרקוזה, סמנכ"ל מערכות מידע ב-DHL

שלמה מרקוזה, סמנכ"ל מערכות מידע ב-DHL

יורם לבקוביץ', מנהל חטיבת הטכנולוגיות במלם מערכות, הוסיף כי "המערכת תורמת לשמירה על הסביבה, בשל הימנעות מהדפסת ניירת לא הכרחית. הקמת המערכת הנוכחית באה לאחר הקמה מוצלחת של המערכת התפעולית עבור בלדרות יבוא בשנה שעברה. בשלב הבא המערכת, תעבור הסבה והתאמות לסביבת ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים