עדכון וחידושים ב-Google Voice – לאחר שנים של קיפאון

אם שכחתם ממנו, זה לא במקרה - היישום שמשמש כמרכז תקשורת אחיד לשיחות, סמסים וצ'טים נזנח על ידי ענקית הטכנולוגיה ● כעת, עם מבחר שיפורים, אולי תמצאו בו עניין מחודש

אחרי שנים של הזנחה: רענון ויזואלי ל-Google Voice

גוגל (Google) הודיעה על גרסה חדשה מעודכנת ומשופרת של שירות השיחות שלה, Google Voice. לאחר שבחנה את היכולות המחודשות שלו לפני כשבועיים, עלתה אתמול (ב') הגרסה המעודכנת של היישום בעבור מכשירים מבוססי אנדרואיד ו-iOS, וכן באינטרנט.

השירות, שהושק בראשונה בגרסת בטה ב-2010, זכה סופסוף, לאחר שנים של הזנחה, ברענון ויזואלי משמעותי וחשוב, שמציב אותו בקו אחד עם היישומים האחרים של ענקית החיפוש. על פי פוסט שפורסם בבלוג של החברה ובישר על השינויים, נזכה כעת לראות בשירות את "תיבת הדואר הנכנס, שבה לשוניות נפרדות בעבור הודעות טקסט ושיחות קוליות. השיחות יישארו עם חוט מאחד ומתמשך, כך שניתן יהיה לראות בקלות את כל ההודעות ואת כל אחד מאנשי הקשר במקום אחד".

MMS, הודעות קבוצתיות ומראה חדש לגמרי

מלבד תמורות אסתטיות, האפליקציה המשודרגת מביאה למשתמשים כעת מספר תכונות שעד כה היו זמינות רק בעבור מי שעברו לעשות שימוש ב-Hangouts – ראשית יזכו המשתמשים בתמיכה בתמונות MMS על כל הפלטפורמות, ובשיתוף מרבית הספקיות הגדולות בארה"ב. בנוסף, תמונות שיתקבלו יופיעו כעת מוטבעות בשיחות, ושילוח התמונות יהיה אף הוא קל כמו בכל יישום אחר של הודעות סמס (SMS). כל אלו נשמעות אולי כתכונות בסיסיות, אבל נושא ה-MMS היה נקודת תורפה וותיקה ב-Voice.

אפשרות להודעות קבוצתיות נוספה גם היא ל-Voice, ומשתמשים לא יידרשו יותר לשימוש ב-Hangouts לשם כך. מדובר במאפיין חשוב בעבור רבים, שעד היום לא זכה למענה מה-Google Voice. עם העדכון של היום השיחות הקבוצתיות מסומנות בבירור מאוד, ואמורות לעבוד כפי שמצפים מהן.

תמלול הודעות קוליות עדיין קיים ביישום. ובעדכון הנוכחי מציגה גוגל גם תעתיקים קוליים לשפה הספרדית. עוד נגיעות חביבות במתכונת החדשה כוללות התראות על תשובות באנדרואיד, תמיכת ב-Touch 3D במכשירי iPhone וחוויית משתמש שמרגישה סופסוף פחות כמו משתייכת לעידן הדינוזאורים.

העדכונים של ה-Google Voice הושקו כבר באנדרואיד ויגיעו בעוד מספר ימים ל-iOS. לאחר עדכון הגרסאות לניידים יגיע הרענון גם לאינטרנט בתהליך שיסתיים בתוך כמה שבועות, כך על פי גוגל.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים