"על ארגונים לנצל את העולם הדיגיטלי לטובת קידום העסקים שלהם"

שי אוזון, מנכ''ל One1, אמר בכנס מצטייני המחשוב כי "בניית הגשר הדיגיטלי, המחבר בין עולמות ה-IT החדש והישן, תיקח שנים רבות" ● "המטרה היא שילוב בין שני העולמות - בלי לפגוע בתהליכי הליבה העסקיים של הארגון", ציין

שי אוזון, מנכ''ל One1. צילום: ניב קנטור

"האתגר של המנכ"לים והמנמ"רים בארגונים, הוא לנצל את העולם הדיגיטלי לטובת העסקים שלהם", כך אמר שי אוזון, מנכ"ל One1.

אוזון דיבר בכנס מצטייני המחשוב IT Awards 2016 של אנשים ומחשבים. עשרות פרסים בקטגוריות שונות הוענקו היום (א') לזוכים בתחרות, בטקס שנערך באולם האירועים LAGO בראשון לציון. האירוע התקיים זו השנה ה-14 ברציפות והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. השתתפו בו מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המחשוב בארץ.

"קשה לקחת משימה תחת אילוצים – מהתחלה ועד הסוף", אמר אוזון. "בזכותם של מנהלי הפרויקטים – אנו פה. ניהול פרויקטים הוא תפקיד רב-תחומי, הדורש טיפול בהיבטי כלכלה, משאבי אנוש, משפט וטכנולוגיה".

עולם IT חדש וישן

השנה, אמר אוזון, "היינו מעורבים במספר רב של פרויקטים שהתמודדו בתחרות מצטייני המחשוב. המשותף לכל הפרויקטים הללו הוא האתגר של ארגונים, הפוצחים במסע לעולם הדיגיטלי: הצורך לגשר בין מערכות ה-IT שכבר קיימות בארגון – ובין פתרונות הדיגיטל החדשים". לדבריו, "יש לקחת את המערכות הקיימות בארגון, את תהליכי העבודה – ולהתאימם לעידן הדיגיטלי – על מנת לחצות את הגשר הזה".

פה, אמר אוזון, "נכנסים אינטגרטורים כמו One1. כאשר העולם הולך לשני עולמות, של IT קיים וחדש, משימת האינטגרטורים היא לבנות אינטגרציה בין שני העולמות. יש מערכות IT קלאסיות, יש מערכות חדשות, והמטרה היא שהן 'תדענה' לדבר אחת עם השנייה".

"כל הדבר הזה המכונה הגשר הדיגיטלי", סיכם אוזון, "ייקח שנים רבות, כי החלפת המערכות תארך זמן רב. לכן, בעתיד הנראה לעין, יהיה עולם IT חדש וישן. המטרה היא שילוב בין שני העולמות – בלא לפגוע בתהליכי הליבה העסקיים של הארגון".

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: ניב קנטור

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: ניב קנטור

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, אמר כי "לפני 10-15 שנים, היינו דנים במעמד המנמ"ר. היום כבר אין ויכוח: ברור לכולם שמערכות ה-IT מאפשרות לארגונים את התנאי ההכרחי – להתקיים, ובנוסף, הן מייצרות להם יתרון תחרותי".

"חובה עלינו לספק יחד – הלקוח הארגוני והספק – את פרויקטי ה-IT בצורה הטובה ביותר, עם עמידה בלוחות זמנים ובתקציבים", סיכם אברהמי. "כי זה סם החיים בארגונים".

אלון בן צור, מנכ''ל בינת תקשורת ומחשבים. צילום: ניב קנטור

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת ומחשבים. צילום: ניב קנטור

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת ומחשבים, אמר כי "העולם משתנה, זה כבר לא מה שהיינו רגילים אליו משך שנים בעבר – שנקרא 'עיבוד נתונים'. אנו רואים של-IT נכנסים עולמות תוכן אחרים, יישומים חדשים, ותחומים נוספים המרחיבים את ההיצע הטכנולוגי עבור ארגונים, ומניבים להם חדשנות ומצוינות".

"עבור ארגונים גדולים, עידן הדיגיטל מהווה אתגר, כי יותר קשה להם להפתיע ולשנות. הנכס הכי גדול של הארגונים הוא הלקוחות, ועליהם להתמקד בשימור הלקוחות, וביצירת קשר רב-ערוצי עימם".

עוד בירכו בקרב ספקיות ה-IT שפרסו חסותן על האירוע: אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט מקבוצת אמן; נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל; מיכאל פישמן, סמנכ"ל מכירות, היטאצ'י (Hitachi) ישראל; אורן לשם, מנכ"ל דוקומושן; איריס רפפורט-בר מנהלת דליברי, HPE ישראל; ששי שילה, מנכ"ל האוטומציה החדשה; ליאור פוני, מנכ"ל משותף Dell-EMC; זאב ינאי, מנכ"ל אדוונטק; יאיר ששון, סמנכ"ל שיווק פיונט; ורונן אנגלר, סמנכ"ל מכירות, מטריקס.

השתתף בהכנת הכתבה: יהודה קונפורטס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים