2017 מחייכת לצוקרברג: הרוויח בה עד כה יותר מכל אדם אחר בעולם

השווי הנקי של מארק צוקרברג זינק ועלה בחמישה מיליארד דולר בשבועות הראשונים של 2017 ● מדובר בקפיצה גדולה יותר משנרשמה לזכותו של כל אחד אחר מכוכבי רשימת המיליארדרים העולמית של פורבס

מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק

הערך הנקי של מייסד פייסבוק (Facebook), מארק צוקרברג, הגיע ל-53.8 מיליארד דולר, שמציבים אותו במקום החמישי מבין כל עשירי תבל, כך על פי דיווח של פורבס (Forbes).

לפנתאון "חמשת הגדולים" מבין עשירי העולם על-פי פורבס הגיע צוקרברג בפעם הראשונה בשנה שעברה, וכעת נהנה המיליארדר – שמחזיק נכון לעכשיו בכ-410 מיליון ממניות ענקית הרשת החברתית שאת הקמתה יזם – מהנסיקה במחיר מניית החברה שלו, אשר עלתה ב-11.5% בין התאריכים 3 עד ה-13 בינואר.

בתקופה הזו נרשמה עלייה של כ-4% בנאסד"ק (NASDAQ) – הבורסה שבה נסחרת מניית פייסבוק.

בין הסיבות לזינוק החד במניות החברה, מונה האנליסט ג'ייסון הלפשטיין את הביצועים של מודעות הקניות בתקופת החגים, את השימוש המוגבר בפרסום לקראת הבחירות בארצות הברית, ואת החדשנות המואצת שמביאה הבעלות על אינסטגרם (Instagram) אל החברה.

בנק ההשקעות אופנהיימר (Oppenheimer) קבע כי המנייה של פייסבוק היא המומלצת ביותר בתחום חברות האינטרנט לשנת 2017. הבנק חוזר והדגיש שלהערכתו המנייה תשיג תשואה גבוהה יותר מזו של תיק ממוצע או של השוק באופן כללי (המלצת outperform). תחזית הבנק היא שהמנייה – ששערה נכון להיום הוא 128 דולר – תגיע לשער של 144 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים