LG מעבירה את טלפוני הדגל שלה טירונות קרבית

עקב הפחד מפרשיות מתפוצצות דומות למה שעברה סמסונג, חברות רבות דואגות שלהן זה לא יקרה ● LG מצאה דרך איך לא להביא את המכשיר לטמפרטורות מסוכנות, אך משום מה - לא עצרה שם

במה ה-G6 יהיה שונה מה-G5? צילום המכשיר מהדור הקודם: יח"צ

פרשיית הסוללות המתפוצצות של ה-Galaxy Note 7 של סמסונג (Samsung) השאירה את חותמה היטב על כלל התעשייה.

מעבר לסמסונג עצמה, עוד יצרניות רבות משקיעות עכשיו יותר בעיצוב שישמור על הבטחון של המכשירים והמשתמשים. LG לדוגמה, המתחרה של סמסונג, מצהירה בראש חוצות שזה לא יקרה במכשיר הדגל הבא שלה G6.

החברה הודיעה שהיא משלבת במכשיר החדש משהו שמוכר היטב מעולם מחשבי ה-PC: צינור קירור עם נוזל מיוחד (Heat Pipe) שמטרתו להפיץ את החום מהסוללה החוצה, ולא לאפשר לה להגיע לטמפרטורות מסוכנות. בנוסף, במהלך התכנון של המכשיר – כך לפי החברה, היא דאגה להרחיק כמה שיותר זה מזה רכיבים שמתחממים יותר מאחרים.

בהודעה רשמית סיפרה החברה שהיא מבצעת בדיקות בטמפרטורות שגבוהות ב-15% ממה שנדרש על ידי רשויות התקינה באירופה ובארצות הברית, וכן שהסוללה המיועדת עוברת מבחני יציבות נוספים כמו למשל – מה קורה לה אם מנסים לחורר אותה עם מסמר, או אם מפילים עליה חפץ כבד במיוחד.

"אנחנו נשפר באופן משמעותי את האיכות ואת הבטיחות של טלפוני הדגל שלנו מכיוון שיותר צרכנים מחפשים טלפונים בטוחים", אמר לי סיאוק-ג'ונג, בכיר בחברה.

LG אמורה להציג את G6 בתערוכת MWC הקרובה, ולהשיק אותו בפועל ב-10 במרץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים