One1 תפיץ את פתרונות אבטחת המידע של מינרווה בישראל

החברה מפתחת מוצר להגנה על תחנות קצה ושרתים מפני מתקפות ממוקדות, ללא הצורך בזיהוי ובידע מקדים כלשהו

חיים הלפרן, מנהל Xact, חטיבת אבטחת המידע והסייבר של One1. צילום: רגב ארט

One1 תפיץ בישראל את מוצריה של מינרווה (Minerva) הישראלית, שמפתחת פתרונות אבטחת מידע. במסגרת ההסכם תפעל Xact, חטיבת אבטחת המידע והסייבר של One1, לשיווק ומכירת פתרונות אלה, תוך מיקוד בארגוני אנטרפרייז.

מינרווה, שהוקמה ב-2014 על ידי אדי בובריצקי, ארז ברימן ועמרי מויאל, מפתחת מוצר להגנה על תחנות קצה ושרתים מפני מתקפות ממוקדות, ללא הצורך בזיהוי ובידע מקדים כלשהו. על פי החברה, הפתרון שהיא פיתחה, על בסיס הפטנטים ששייכים לה, מייצר פרדיגמה חדשה של "מניעה לפני זיהוי" – הוא מופעל בצורה אוטומטית לפני שנגרם נזק כלשהו לארגון, ובכך מאפשר לו לנצל בצורה יעילה יותר את צוות אבטחת המידע ואת הזמן העומד לרשותו בעת מתקפה.

החברה עבדה "מתחת לרדאר" במשך יותר משנתיים על הטכנולוגיה שלה ונחשפה בשנה שעברה. כיום יש לה עשרות לקוחות. מרכז המו"פ של מינרווה נמצא בישראל והמטה שלה – בארצות הברית.

חיים הלפרן, מנהל Xact, חטיבת אבטחת המידע והסייבר של One1, אמר כי "ההסכם נותן תוספת משמעותית לפורטפוליו שלנו בתחום הפתרונות לאבטחת מידע ולהגנה על מערך המחשוב הארגוני. בעזרת הפתרונות של מינרווה נוכל לסייע לארגונים להימנע מנזקים ומתקפות כגון גניבה ואובדן של מידע, השתלטות עוינת, מתקפות כופר ואף מתקפות APT".

דוד גלדשטיין, מנהל הפיתוח העסקי של מינרווה, ציין ש-"בחנו מספר חלופות לשיתופי פעולה אפשריים בשוק הישראלי ולבסוף בחרנו ב-Xact. אנחנו משתפים פעולה עם חברת IT עתירת ניסיון ומוניטין כמו One1 ועם חטיבת האבטחה והסייבר שלה, Xact. יש כאן הזדמנות להרחיב את פעילותנו בשוק הארגוני בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים