HP ב-CES: שני מחשבי "הכול כלול" ומסך

החברה השיקה מחשב שבמקום מקלדת הוא מגיע עם משטח עבודה שמה שמבוצע עליו נלכד על ידי חיישן ● עוד בהשקות: מחשב 34 אינץ' ומסך 35 אינץ'

ה-Sprout Pro G2. מקור: יח"צ

HP ניצלה את תערוכת CES, שמתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, כדי להציע מגוון גדול מאוד של מחשבים, נייחים וניידים כאחד, וכן של מסכים שמתאימים לדור החדש, שרוצה הכול ובגדול.

המעניין מכולם הוא ה-Sprout Pro G2 – מחשב שלפי החברה מיועד למקצועני עיצוב, גרפיקה, צילום והדפסה שולחנית. מדובר במחשב שולחני בגישת הכול כלול, שהמאפיין המקורי שלו הוא שבמקום מקלדת יש משטח עבודה, שמה שמבוצע עליו נלכד על ידי חיישן תנועה גדול. החיישן ממוקם בחלק העליון של המחשב, בגודל 21.3 אינץ' ויש לו רזולוציית FHD. הוא גם תומך בזיהוי 20 נקודות מגע בו זמנית. כך ניתן לעבוד עליו עם שתי ידיים ביחד, או באמצעות עט אלקטרוני.

המסך הראשי הוא בגודל 23.8 אינץ', וגם הוא ברזולוציית FHD. יחד, המבנה הזה יכול לסרוק עצמי תלת ודו ממד – פשוט על ידי החזקה וסיבוב של העצם. יש גם ערכת תוכנות מתאימה לביצוע עבודות כאלה.

בסופו של דבר, מדובר במחשב PC שמבוסס על מעבד Core i7 של אינטל (Intel) ומגיע עם 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM במהירות 2,400 הרץ, כונן SSD בנפח 512 ג'יגה-בייט, כרטיס תצוגה GTX 960M של NVIDIA ו-Windows 10. המכשיר צפוי להיות זמין במהלך מרץ. מחירו טרם פורסם.

השקות נוספות

גם ה-Envy Curves AiO 34 הוא מחשב הכול כלול, שכן, הבנתם נכון, מבוסס על מסך 34 אינץ' קעור, ביחס היבט של 21:9, ועם מסגרת צרה במיוחד. מעבר למחשב עצמו, שכלול בבסיס בעל התצורה המאוד לא שגרתית, יש ערכת רמקולים שעוטפת את המשתמש בקול ובמוזיקה שיוצאים מהמחשב. ה-Envy Curves AiO 34 יהיה זמין עם מעבדי Core i5 ו-Core i7 מהדור השביעי של אינטל, עם אפשרויות אחסון שונות עד ציוות של כונן SSD בנפח 256 ג'יגה-בייט, יחד עם כונן HDD בנפח 2 טרה-בייט ועם אפשרות לשילוב כרטיס תצוגה בלעדי תוצרת NVIDIA. המחשב אמור להיות זמין כבר בחודש הנוכחי ברחבי אירופה תמורת 1,999 יורו.

ה-OMEN X 35 Curved. מקור: יח"צ

ה-OMEN X 35 Curved. מקור: יח"צ

אחד המסכים החדשים שמציעה HP הוא OMEN X 35 Curved וכמו במוצרים אחרים של החברה, דוגמת המחשב שנזכר קודם, גם הפעם השם מספק מידע על המסך – שהינו בגודל 35 אינץ'. מדובר במסך קעור שכמו מסכים גדולים, מציע יחס היבט של 21:9 ברזולוציית 2K מותאמת. לפי החברה, היא מעניקה 34% שטח מסך יותר מאשר מסך 16:9 ברזולוציית 2K.

המסך מציע גם שוליים בעובי מרבי של 7 מ"מ ויחס ניגודיות סטטי שעומד על 2,500:1, עם רמות שחור מדויקות במיוחד. זמן התגובה של המסך עומד על שלוש אלפיות השנייה, תדר הרענון שלו הוא 100 הרץ והוא תומך בטכנולוגיית G-SYNC של NVIDIA למניעת תקלות בתצוגה, שגורמות לעיוותים קשים. יש לו כניסות HDMI ,DisplayPort ושלושה חיבורי USB 3, לחיבור התקנים חיצונים אליו. מחירו יעמוד על 1,290 יורו והוא יושק באפריל הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים