שטראוס רוצה עסקים חברתיים

ענקית המזון וחממת 360 מבקשות למצוא עסקים עם מודל עסקי חברתי, על מנת לתרום בחזרה לחברה

גם לעשות כסף, וגם לתרום לחברה. שטראוס

ענקית המזון שטראוס החליטה לפנות לעסקים חברתיים, מתחום התזונה ואורח החיים הבריא, בקריאה להצטרפות לחממה לעסקים חברתיים 360. מהחברה נמסר כי "ב-2 בינואר 2017 יתקיים מפגש חשיפה במשרדי שטראוס במסגרתו יוכלו לקחת חלק עסקים וארגונים שלא מוגדרים כ'עסקים חברתיים' אך שואפים לייצר השפעה חיובית על החברה ועושים שימוש בתזונה ואורח חיים בריא כמנוף לכך, כמו גם עמותות העוסקות בתחום התזונה ואורח חיים בריא ועסקים חברתיים קיימים מהתחום".

עסקים חברתיים הם כאלה שמבקשים להשפיע על החברה ולהביא פתרון לבעיה – אך במקום להסתמך על תרומות, מעדיף מודל עסקי עם תפיסה שבה ניתן גם ליצור רווחים (אך לא למקסם אותם), להחזיר לחברה, ולשמור על קיימות – תפיסה שמבקשת להביא להצלחה גם בתחום הכלכלי וגם בתחום החברתי.

שיתוף הפעולה יכלול מסלול נפרד שיתמקד בעסקים הקשורים לתחומים שצויינו למעלה, שכאמור משפיעים על החברה. את המסלול תוביל שטראוס, ואף תממן אותו, והיא תעניק למיזמים העסקיים בו ליווי מקצועי, גישה למוקדי ידע ולטכנולוגיות מזון ועזרה בתחומים נוספים, והכל במטרה להגדיל את האימפקט שיש לאותם עסקים על החברה.

בשטראוס מסבירים שהחברה רואה בשיתוף הפעולה עם 360 "הזדמנות" – כלי משלים לפעילות של החברה בפיתוח עסקים מתחום המזון. יש לציין כי שטראוס כבר פעילה בתחום זה באמצעות חממת "The Kitchen",שבשונה מ-360 המתמקד בנושא החברתי, שומרת את הפוקוס שלה על סטארט אפים מתחום הפוד טק.

לפרטים נוספים, וקבלת הזדמנות להצגת מיזמים בפני נציגי שטראוס ניתן להכנס לאתר:
http://bit.ly/2hL1HSY
ההשתתפות במפגש כרוכה בהרשמה מראש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים