לנובו מציגה: שתי תחנות עבודה חדשות

התחנות מיועדות לחיבור מחשבים בעלי יציאות מודרניות וכן מחשבים חדשים שמציעים כיום יציאות מעטות יותר

תחנת עגינה של ThinkPad Thunderbolt 3. צילום: יח"צ

לקראת תערוכת CES 2017, הכריזה לנובו (Lenovo) על שתי תחנות עבודה חדשה שמיועדות לחיבור מחשבים בעלי יציאות מודרניות וכן מחשבים חדשים שמציעים כיום יציאות מעטות יותר, כדוגמת מחשבי ה-MacBook Pro החדשים שמצוידים בחיבור Thunderbolt 3 בלבד. תחנות העגינה מיועדות בעיקר לשימוש משרדי במטרה לספק בקלות ובמהירות יציאות רבות למחשב הנייד, כולל חיבור מסך גדול יותר, מקלדת, עכבר והתקנים חיצונים שונים.

ה-ThinkPad Thunderbolt 3 Dock היא תחנת עגינה שמציאה 2 חיבורי DisplayPort, חיבורי HDMI ו-VGA, וכן 5 חיבורי USB 3.0 שאחד מהם פעיל כל הזמן כך שאפשר להשתמש בו גם לצורך הטענה של טלפונים או טאבלטים. יש חיבור לרשת את'רנט, יש חיבור אזניות ויש יעבור Thunderbolt 3 באמצעות מחבר USB-C. תחנת עבודה זו תומכת בחיבור עד שלושה מסכי מחשב. מחירה יעמוד על 279.99 דולרים.

תחנת העבודה השנייה מעט פשוטה יותר. היא מכונה ThinkPad USB-C Dock וגם לה יש שני מחברי DisplyPort, אבל מבחינת חיבור תצוגה נוספים יש לה מחבר VGA בלבד. כמו כן, יש לה 3 חיבורי USB 3.0, 2 חיבורי USB 2.0 ומחבר USB-C יחיד. גם לה יש חיבור לרשת מקומית וכן מחבר אזניות. היא יכולה לתמוך בשני מסכים בלבד בו זמנית. המחיר 199.99 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים