אמזון חשפה כלים שיעזרו למפתחים לבנות יישומים חכמים יותר

הכלים כוללים הוספת יכולות תרגום טקסט לדיבור, זיהוי תמונות וגם שילוב של חלק מהטכנולוגיות שמשמשות את הענקית בתפעול של העוזרת האישית שלה, Alexa

אמזון. צילום: BigStock

אמזון (Amazon) חשפה כלים חדשים המיועדים למפתחי אפליקציות המשתמשים בשירותי הדטה סנטר של החברה.

הכלים החדשים נחשפו בכנס AWS re:Invent השנתי של החברה שנערך בלאס וגאס. הכלים הללו אמורים לעזור למפתחים לבנות יישומים חכמים יותר, והם כוללים הוספת יכולות תרגום טקסט לדיבור, זיהוי תמונות וגם שילוב של חלק מהטכנולוגיות שמשמשות את אמזון בתפעול של העוזרת האישית שלהם, Alexa.

כך לדוגמה, Amazon Rekognition הוא שירות זיהוי תמונות שמסוגל לסרוק במהירות ספריות ענק של תמונות דיגיטליות כדי לזהות אנשים, חפצים ואפילו הבעות פנים, וככל הנראה מדובר בפירות של רכישת אורביאוס (Orbeus) בשנה שעברה.

השירות Amazon Lex אמור לפי החברה לאפשר לבנות ממשקים אינטואיטיביים מבוססי שיחה ליישומים פרטיים ועסקיים כאחד, כולל שימוש באלמנטים קוליים, בדומה לשימוש בבוטים, ותוך התבססות על מידע שכבר ידוע למערכת על העדפות המשתמש, אם קיים.

Amazon Polly הוא השירות השלישי שמוצע על ידי החברה והוא כאמור, מאפשר המרת טקסט לדיבור, כשברקע מבוצעת עריכה חכמה שגם יודעת לזהות קיצורים שונים לאותה מילה.

שירותים אלה יוענקו תחת מטרייה אחת שמכונה על ידי החברה Amazon AI, והם דומים לכלים שמציעות יריבותיה הגדולות של אמזון בתחום שירותי הענן, הלוא הן גוגל (Google) ומיקרוסופט (Microsoft).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים