שחף שרגר, אמת OEM: "יש לייצר דיאלוג סביב תוכנת הלקוח"

לדברי שרגר, מנכ''ל משותף באמת OEM, "כאשר הלקוח הארגוני רוצה להוציא מוצר, יש לכך מחזור חיים - מהרעיון עד הגעתו לשוק; מטרתנו היא לאפשר לו להתמקד בליבתו העסקית, ובשאר - להישען עלינו"

"אנו מבינים באפליקציות ומנסים לבנות דיאלוג סביב האפליקציות של הלקוח", כך אמר שחף שרגר, מנכ"ל משותף, אמת OEM.

שרגר פתח את הכנס שערכה חטיבת ה-OEM באמת מחשוב, שנשא את הכותרת EMET OEM TECH DAY. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ד'), באולם אירועים East בתל אביב, בהשתתפות כ-250 לקוחות ושותפי החברה.

לדברי שרגר, "אמת מחשוב היא אשכול של חברות, שמחזורה השנתי מתקרב ל-900 מיליון שקלים, והיא מונה 750 עובדים". אמת OEM, הסביר, "עובדת רק עם לקוחות שאינם לקוחות קצה".

מה רע ומה טוב?

"כאשר הלקוח הארגוני רוצה להוציא מוצר, יש לכך מחזור חיים – מהרעיון עד הגעתו לשוק: פיתוח תוכנה, בחירה נכונה של חומרה, בדיקת היתכנות, POC, בדיקות, בדיקות איכות, שירותים ולוגיסטיקה. מטרתנו היא לאפשר ללקוח להתמקד בליבתו העסקית, ובשאר – להישען עלינו. אנו בונים שיח סביב התוכנה של הלקוח: מה קל ומה קשה, מה רע ומה טוב, היכן צוואר הבקבוק".

חטיבת OEM של אמת מחשוב, הסביר, "מייצרת מערכות מחשוב עבור חברות תוכנה, שמוכרות את התוכנה שלהם – במסגרת המשלבת חומרה עם רכיבי IT. אנו מאפשרים לחברות אלו ולחברות דומות להן, להתמקד בצד הפיתוח של התוכנה".

"אנו עושים את בניית התשתיות: את תכנון החומרה ובחירתה, התקנת רכיבי התשתית, הלוגיסטיקה, הטיפול בתקלות ואת כל מה שסביב להתנהלות מול חומרה ומעקב שינויים בה. ללקוחות הבוחרים בכך אנחנו נתקין גם את התוכנה שלהם, נבצע את מערך הבדיקות הנדרש, ונשלח את המערכת ללקוח הסופי".

הוא סיכם בציינו כי לצד שלושה אתרי ייצור בארץ, יש לחטיבה אתר בניו ג'רזי, לטובת לקוחות ארגוניים בארצות הברית, יחד עם שישה אתרים לוגיסטיים ברחבי העולם.

"החומרה הופכת לגורם משנה משחק"

סער בליץ, CTO ומנהל פיתוח עסקי, אמת OEM, אמר כי "החומרה הופכת להיות זו שמשנה את המשחק. בתקופה הקרובה אנו צפויים לראות שינויים מרחיקי לכת בתחום החומרה. זה יביא לכך שהלקוחות יוכלו לקבל תשתית חומרה, שעליה יוטמעו פתרונות התוכנה שלו – במהירות גבוהה יותר, עם יכולת לשיפורים, ועם מגוון אפשרויות שיגדל באופן משמעותי".

בליץ אמר כי בעולם האחסון, "הפלאש נכנס יותר ויותר חזק, וכך דיסק מכני לא יכול להתחרות בו בהיבטי מהירות ואמינות, וגם מחירם יורד. חברות רבות נכנסות לשוק עם שכבות בנויות של זיכרון, על מנת לצופף יותר מידע, בטכנולוגית 3D NAND. זה מביא לתחילת הסוף של הדיסקים המכאניים".

תחום נוסף באחסון, אמר בליץ, "יקרה במחצית הראשונה של שנה הבאה, אז ייצאו דיסקים מאוד מהירים עם טכנולוגיה חדשה שאינה NAND, שיביאו לביצועים טובים יותר, עם פחות השהייה. זו פרדיגמה חדשה – 3D Xpoint. בשנת 2018 הטכנולוגיה הזו כבר תהיה בצורת זיכרון, עם נפח של עד 1 טרה בייט. הטכנולוגיה הזו צפויה ליצור זעזוע בשוק ולגרום לשינוי משמעותי בארכיטקטורה של מוצרי תוכנה".

סער בליץ, CTO ומנהל פיתוח עסקי, אמת OEM. צילום: ניב קנטור

סער בליץ, CTO ומנהל פיתוח עסקי, אמת OEM. צילום: ניב קנטור

בעולם מעבדי Xeon, אמר בליץ, "יש שינויים משמעותיים מאוד, הן אצל אינטל (Intel) והן אצל מתחרותיה. בדור הבא של המעבדים יהיו גרסאות שונות של Xeon. אחד ממעבדי הדור הבא יהיה משולב בטכנולוגיית FPGA שמאפשרת עיבוד מקבילי מהיר מאוד: כשהוא חלק מהענן, אפשר לעשות עימו זיהוי על בסיס Machine Learning, כריית מידע, וכן לתת פתרונות לעולם הביטחוני".

עוד ציין בליץ את ארכיטקטורת Omni Path. "מעבדים עתידיים שיתמכו ביציאות של 100 גיגה ביט ישר מהמעבד. מחשבי-העל החדשים כבר עובדים בטכנולוגיה זו". הוא סיכם באומרו כי "אנו מתמחים בעבודה עם מגוון רחב של יצרנים".

"אמת OEM בוחרים את המוצר המתאים, עם התקנים המתאימים, עם תכונות המחשוב הנדרשות. אנו מלווים את הלקוח למוצרים חדשים, לדורות הבאים – ליווי לוגיסטי, הנדסי וטכני. אחת ההתמחויות שלנו היא בבחירת החומרה המתאימה למוצר של בית התוכנה, כי כך ניתן להפיק יותר מהמוצר ולחסוך ממון רב ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים