BrightSource Energy העבירה את התמיכה בארבעה קווי מוצרים ל-Rimini Street

מדובר במוצרי ה-EBS ,Database ,Fusion Middleware ו-Agile PLM של אורקל שיש ברשות החברה ● החיסכון אפשר ל- BrightSource Energy לממן סביבת IT היברידית חדשה

שימי בן ברוך, סמנכ"ל מערכות המידע של BrightSource Energy

BrightSource Energy, חברה שעוסקת בתכנון, פיתוח ופריסה של טכנולוגיה תרמו-סולארית להפקת חשמל וקיטור עבור שווקי החשמל, הנפט והתהליכים התעשייתיים ברחבי העולם, עברה ל-Rimini Street לצורך קבלת תמיכה בארבעה קווי מוצרים של אורקל (Oracle) שיש ברשותה: EBS ,Database ,Fusion Middleware ו-Agile PLM. סכום העסקה לא נמסר.

הסכומים שנחסכו כתוצאה מהמעבר אפשרו ל-BrightSource Energy לממן סביבת IT היברידית חדשה: החברה החליפה את תוכנת משאבי האנוש שלה והעבירה אותה לענן פרטי, במטרה לאפשר גישה ליישומי משאבי אנוש והורדות נתונים מכל מקום בעולם. המודל אפשר לעובדיה של BrightSource Energy להפוך ליעילים יותר בכל פעולות ה-IT שלהם, לרבות תשתית ותמיכה.

"בשלב הראשון התקשרנו עם Rimini Street לצורך תמיכה ב-EBS ובמוצרים הטכנולוגיים שלנו. קיבלנו שירותי תמיכה ברמת פרימיום, המתאפיינים במהירות תגובה גבוהה ביותר, והחברה הקצתה לנו מהנדס תמיכה ראשי מקומי ייעודי", אמר שימי בן ברוך, סמנכ"ל מערכות המידע של BrightSource Energy. "בעקבות זאת הוספנו את שירותי התמיכה של Rimini Street ליישום ה-Agile PLM שלנו. כך שיפרנו את היעילות העסקית שלנו ואנחנו מקצים מחדש את הכסף שלנו ליוזמות של תמורות דיגיטליות, המסייעות לנו לצמיחה ולתחרות".

"ישראל היא חממה לחדשנות, אך מנהלי מערכות מידע רבים נאבקים למצוא את התקציב הדרוש לצורך השקעה ב-Big Data, אינטרנט של הדברים וטכנולוגיות משבשות אחרות, על מנת לסייע לארגונים שלהם לצמוח בקצב מהיר יותר", אמר ג'ק אוסטר, מנכ"ל Rimini Street בישראל ובמזרח אירופה. "נכון להיום, יותר מ-35 מהחברות המובילות בישראל חתמו על הסכמים איתנו למתן שירותי תמיכה במערכות העסקיות שלהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים