טוליפ תשווק ותטמיע בישראל פתרונות דיווח לרגולטור של Invoke

מדובר בפתרונות תוכנה שמיועדים למגזר הפיננסי ולדברי שתי החברות מייעלים את תהליכי הדיווח, בהתאם לדרישות הרגולטוריות המשתנות

פתרונותיה ישווקו בישראל על ידי טוליפ. Invoke

טוליפ מקבוצת יעל חברה ל-Invoke, ותשווק ותטמיע בקרב ארגונים ישראליים במגזר הפיננסי פתרונות תוכנה שלה שמיועדים לדיווח לרגולטור. הפתרונות של Invoke למגזר זה מוטמעים בבנקים, חברות ביטוח ומוסדות פיננסיים ברחבי העולם.

יצוין כי טוליפ פועלת בשוק הישראלי מאז 1999 ונרכשה על ידי קבוצת יעל ב-2014. החברה עוסקת בייעוץ והטמעה של מערכות בתחומי הביקורת, הבקרה וה-Sarbanes Oxley. טוליפ משמשת כנציגה בשוק המקומי של תוכנות ופתרונות לעריכת דו"חות כספיים, דו"חות ניהוליים, מצגות, דיווחי XBRL ודיווחים תקופתיים אחרים – לדירקטוריון ולמשקיעים.

"דיווח רגולטורי הוא אחד האתגרים עימם מתמודדים בנקים וחברות ביטוח, עקב מספר גדול של דו"חות והדרישות הרגולטוריות של הרשויות, המשתנות לעתים קרובות", אמרה שירלי כהן-שוורץ, מנכ"לית משותפת של טוליפ. "הגשת דיווחים תקפים ונכונים במועד ובפורמט מעודכן היא משימה שגוזלת זמן ותשומות ארגוניות נוספות. עם הפתרונות המוכנים שמציעות כעת טוליפ ו-Invoke יוכלו הלקוחות להגיש לרשויות דיווחים מדויקים בתהליך חלק, שמנצל את המשאבים ביעילות".

אנטואן בורדס, מנהל חטיבת הבנקאות והביטוח ב-Invoke, ציין כי "בנוסף לציות לרגולציה, הפתרונות שלנו מבטיחים את איכות הנתונים. השותפות עם טוליפ תחזק את מעמדנו בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים