Android Auto של גוגל – לשימוש בכל כלי הרכב דרך הניידים

השירות, שתפקידו למעשה לקבץ יישומים השמישים בעבור נהגים בעת נסיעה, עבד עד עכשיו רק במכוניות מותאמות, אבל מהיום יכולים כל בעלי הטלפונים הפועלים על מערכת אנדרואיד ליהנות ממנו ● נותר להמתין לתגובה דומה ב-iOS

בכל הרכבים כולם. Android Auto

שירות Android Auto של גוגל, שהושק לפני כשנתיים ושנועד לשדרג את לוח המחוונים בכלי רכב, מתרחב סוף סוף. גוגל (Google) הודיעה כי רשמה 50 מותגי רכב שיהפכו יותר מ-200 כלי רכב להיות מתאימים וזמינים לשירות. גוגל אומרת כי המספר יעלה ל-300 דגמים עד סוף השנה הבאה.

הנתון אולי משמח, אבל על הכבישים יש עדיין מיליוני מכוניות שאינן תואמות ל-Android Auto, שברבות מהן אין אפילו מסכים בכלל – מה איתן? אל דאגה, גוגל דואגת לכולם. אתמול (ב') שחררה הענקית ממאונטיין וויו עדכון ל-Android Auto, שפועל ישירות על מסך הטלפון החכם של מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה Android 5.0 או מתקדמת יותר.

לעת עתה לא התפרסמו ידיעות האם אפל (Apple) תספק עדכון דומה למערכת CarPlay שלה, המבוססת על iOS, ואשר יושבת על אותה משבצת בדיוק כמו ה-Android Auto של גוגל. באתר האינטרנט של CarPlay טוענת הענקית כי יש כיום יותר מ-100 דגמי מכוניות התואמים ל-CarPlay, וכי דגמים נוספים יצטרפו בקרוב.

מוזיקה, מפות ושירות טלפון באותו המקור

Android Auto משלב יישומים רבים שבהם כבר משתמשים נהגים במכוניות שלהם, בעיקר שירותי מוזיקה כגון פנדורה (Pandora), ספוטיפיי (Spotify), רדיו iHeart ושירות המוזיקה של הענקית עצמה, Google Music Play. בנוסף ישולבו בו שירותי Google Maps, אשר יוכלו לספק הכוונה קולית לאיתור מסלול הנסיעה המבוקש.

כפי שניתן היה לצפות גם אפליקציית Android Phone היא חלק מהעסקה, כך שניתן לבצע שיחות או לשלוח הודעות קוליות ללא צורך בהקלדה דרך האפליקציה של Android Auto.

כל השימושים הללו נגישים בקלות וללא הפרעות ממשק מסך הטלפון, וכאשר הטלפון מותאם למכונית באמצעות בלוטות' (Bluetooth), יש אפשרות להפעיל את היישום באופן אוטומטי.

כמו כן, היא עדיין לא זמינה אבל בקרוב תצטרף לחגיגה גם היכולת להשתמש בפקודת "OK Google" המוכרת לצורך גישה ליישום המפות, למוזיקה ולהודעות בזמן הנהיגה. מי שנוהג ברכב התואם את ה-Android Auto יוכל עדיין, כמובן, להציג הכל דרך מסך המכונית שלו.

גוגל אומרת שהעדכון יופץ בימים הקרובים ל-30 המדינות שבהן שירות Android Auto זמין כיום.

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי

    לא מצליח להוריד אוטו אנדרויד זו פעם ראשונה לא הגבתי אף פעם אני חדש במערכת תודה

  2. אריאל

    אנדרואיד אוטו אפליקציה גרועה נמתין לאפליקציה חדשה

  3. לרדו דוד

    לא מצליח להוריד אנדרואיד אוטו לנייד שלחו אלי את האפליקציה

    1. פליישמן מיכאל

      לא מצליח להוריד אנדרואיד אוטו מבקש לישלוח לי את האפליקציה .תודה

    2. יעל היימס

      לא הצלחתי להוריד את האפליקציה אנדרואיד אוטו אנא שלחו לי את הקישור להורדת האפליקציה

  4. שמוליק

    איני מבין מדוע חסר לי באוטו אנדרואיד בהצגה על מסך הרכב סקודה אוקטביה פקדים של טלפון אוזניות סימן אדיו . איני מצליח לכבות את הווייז וגם את גוגל ניווט. האם יש מי שיכול לעזור?

  5. Gabi

    גוגול למרות שיש להם כאן מרכז . כנראה שהם לא ממש אוהבים אותנו אחרת אין הסבר שדווקא בישראל האפליקציה לא זמינה.

  6. פלורין

    למה Android Auto לא זמינה בישראל ? דווקא Car Play של Aple זמינה ונגישה למכוניות כמו Peugeot דבר שלא נכון לגבי משתמשי Android. יש למישהו תשובות מוסמכות ?

אירועים קרובים