זברה טכנולוגיות תפיץ את פתרונות IXIA בישראל

IXIA הינה ספקית גלובלית בתחום בדיקות, ניטור, נראות הרשת, אבטחת המידע ואופטימיזציה של רשתות תקשורת

אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות. צילום: יח"צ

זברה טכנולוגיות, המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים בתחום תשתיות ה-IT ואבטחת מידע, חתמה על הסכם ייצוג והפצת פתרונות אבטחת המידע של Ixia. במסגרת ההסכם תפיץ זברה טכנולוגיות את מגוון הפתרונות של Ixia ללקוחות באמצעות רשת של מאות שותפים עסקיים וטכנולוגיים.

Ixia הינה ספקית גלובלית בתחום בדיקות, ניטור, נראות הרשת, אבטחת המידע ואופטימיזציה של רשתות תקשורת. יצרני ציוד תקשורת, ספקיות שירותי תקשורת, ארגונים וגופים ממשלתיים משתמשים בפתרונות הסימולציה והבדיקות של Ixia על מנת לאשר טווח רחב של פתרונות לרשתות תקשורת קוויות (IP), Wi-Fi, וסלולרית (דור שלישי ורביעי).

הפתרונות של Ixia מדמים תנאים של עולם אמיתי על ידי יצירת טווח רחב של פרוטוקולים בכל שכבות הרשת ותנועת משתמשים ביישומי מדיה עשירה, על מנת לוודא ביצועים ברמה גבוהה, תאימות ואבטחת מחשוב ענן, ליבת רשת, מרכזי נתונים ורשתות אלחוטיות.

בין לקוחותיה הגדולים בעולם ניתן למנות את 15 יצרני הציוד הגדולים בעולם, 47 מתוך 50 חברות הטלקום הגדולות בעולם ו-77 ארגונים מרשימת פורצ'ן 100 (Fortune 100). בין הלקוחות נכללים: בנק אוף אמריקה (Bank of America), אורנג' (orange), ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), סיסקו (Cisco), פייסבוק (Facebook), גוגל (Google), וולס פארגו (Wells Fargo), AT&T, FireEye ועוד.

בישראל מוטמעים פתרונות Ixia בקרב לקוחות במגזר הפיננסי (בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח), המגזר הציבורי (ממשלה, בטחון), ארגוני אנטרפרייז (היי-טק, מסחר ותעשייה) והטלקום.

אדר אייל, מנהל פעילות Ixia בישראל, מזרח אירופה ואפריקה

אדר אייל, מנהל פעילות Ixia בישראל, מזרח אירופה ואפריקה

פתרונות ה-TAP מאפשרים העתקת 100% תעבורה מתשתיות הרשת והדטה סנטר לעבר כלי הניטור, האנליטיקה ואבטחת המידע של Ixia ללא צורך ב-Port Mirror/ Span port.

בנוסף, איחדה Ixia את פתרונות ה-network packet broker לפתרון אחד כולל (VisionOne) המאגד את התעבורה המגיעה מהטאפים ומעביר רק את המידע הדרוש, ובכך חוסך תעבורה מיותרת ועלויות של כלי הניטור השונים על ידי סינון, הורדת\הקטנת חבילות מידע (Packets), ניטרול תעבורה כפולה (De Duplication) הסתרה של פרטים רגישים (Masking), פתיחת תעבורה מוצפנת (SSL Decription) ועוד.

"פתרונות הניטור והנראות של Ixia – באמצעות איסוף נתונים מהיר, עיבוד, וסינון זרימת הנתונים, מאפשרים להגדיל ולשפר את מערך ה-IT מבלי להקריב ביצועים. הפתרונות מאפשרים לארגונים להרחיב את תשתיות אבטחת המידע שלהם ולקבל נראות מלאה על התעבורה הזורמת בכל מקום בסביבת הרשת", אמר אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות.

"אנחנו שמחים לצרף את זברה למערך המכירות שלנו, וזאת לאחר בדיקה מקיפה שעשינו בשוק הישראלי למציאת השותף המתאים. שיתוף הפעולה עם זברה יאפשר תמיכה מכירתית מהירה וטובה יותר ללקוחותינו בענפים השונים בישראל. שיתוף הפעולה בא לתת מענה לגידול בהיקף העסקים אותו אנו חווים היום, וכן לזה המתוכנן בשנים הקרובות", אמר אדר אייל, מנהל פעילות Ixia בישראל, מזרח אירופה ואפריקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים