השירות ישמיד את עצמו בתוך שש שניות: טוויטר סוגרת את Vine

לפי הודעת החברה, הרשת לשיתוף סרטונים תיסגר "בחודשים הקרובים" ● כבר בקרוב צפויים פיטורים נרחבים בשירות, אך החברה סירבה למסור כמה יפוטרו וכמה יעברו לתפקידים אחרים

פרידה קצרה. Vine

טוויטר (Twitter) הפילה פצצה בסוף השבוע האחרון והודיעה כי היא סוגרת את הרשת החברתית לשיתוף סרטונים קצרים, Vine. לפי הודעת החברה, הרשת לשיתוף סרטונים תיסגר "בחודשים הקרובים".

מדיווח ב-The Verge עולה כי כבר בזמן הנוכחי צפויים פיטורים נרחבים בשירות. החברה סירבה למסור כמה יפוטרו, וכמה יעברו לתפקידים אחרים.

מטוויטר נמסר כי נכון לעכשיו היא לא מתכוונת למחוק סרטונים שפורסמו בשירות. "אנחנו מעריכים אתכם ואת ה-Vines שלכם (הסרטונים שלכם). אתם יכולים להיכנס ולהוריד את הסרטונים שלכם. אנחנו נשמור על האתר באוויר כי אנחנו חושבים שזה חשוב לאפשר לכם לגשת לסרטונים המדהימים שיצרתם", פרסמה החברה.

טוויטר קנתה את Vine בסוף 2012, עוד בטרם הושקה רשמית האפליקציה. בינואר 2013 השירות יצא לאוויר העולם והסרטונים בני שש השניות כבשו אתה הרשת. עם זאת, Vine לא התפתחה כפי שטוויטר ציפתה, וההשקעה בה הלכה ודעכה. אפשרות הווידיאו שנכנסה לאינסטגרם (Instagram) באותה שנה ודאי פגעה בה.

ההודעה מגיעה רק על ההתמקדות של טוויטר בעסקי הליבה שלה. כך למשל תפטר טוויטר 9% מכוח העבודה שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים