בלקברי השיקה את ה-DTEK60 – הסמארטפון השלישי שלה מאז שעברה לאנדרואיד

המכשיר, שכמו תמיד - בלקברי מכוונת אותו לשוק הארגוני, מסמל את השינוי שעוברת החברה, שבדומה לגוגל ולנוקיה כבר לא מייצרת את המכשירים בעצמה

בלקברי. צילום: יח"צ

בלקברי (BlackBerry) השיקה טלפון נוסף בסדרת ה-DTEK המאובטחת שלה. מדובר ב-DTEK60 – הסמארטפון השלישי של החברה מאז החליטה לעבור להשתמש באנדרואיד (Android) כמערכת ההפעלה. זה גם הטלפון הראשון של בלקברי שמיוצר עבורה על ידי חברה אחרת – TCL. הדבר מסמל את השינוי שעוברת החברה הקנדית – היא מפסיקה לייצר את המכשירים בעצמה ומעבירה זאת ליצרנית חומרה, אך מפתחת ומעצבת אותם, בדומה לגוגל (Google) ולנוקיה (Nokia) החדשה. בינתיים מדובר, כאמור, ב-TCL, אולם החברה נמצאת במגעים עם חברות נוספות לגבי המשך הדרך.

כמו תמיד, מכוונת בלקברי את המכשיר שלה לשוק הארגוני. ה-DTEK60 משלב את מאפייני האבטחה הכבדים, שכבר הוצגו ב-PRIV וחוזקו ב-DTEK50 – עדכוני טלאים מהירים במיוחד; אפליקציית DTEK שעוקבת אחר מערכת ההפעלה והאפליקציות האחרות כדי לזהות התנהגות מסוכנת; שילוב של מאפייני אבטחה כבר בספריית השורש של המכשיר, עוד לפני עליית מערכת ההפעלה; ואפשרויות הצפנה מתקדמות.

הסמארטפון החדש מציג התקדמות מסוימת מבחינת התצורה במכשירי בלקברי. הוא מגיע עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית 2K. הפנל הקדמי של התצוגה מיוצר מזכוכית חסינת שריטות שעברה תהליך שאמור למנוע הכתמה, כולל טביעות אצבעות. המעבד שבחרה הפעם החברה הוא מהבולטים – ה-Snapdragon 820 של קוואלקום (Qualcomm). הוא מגיע עם זיכרון פנימי של 4 ג'יגה-בייט ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, שניתן להרחבה בעוד 2 טרה-בייט באמצעות כרטיס microSD חיצוני.

יש ב-DTEK החדש גם מצלמה אחורית בעלת חיישן גדול במיוחד, של 21 מגה-פיקסל, עם מיקוד אוטומטי ומבזק LED כפול גוונים. גודלה של המצלמה הקדמית הוא 8 מגה-פיקסל. כמו כן, הוא כולל חיישן טביעות אצבע, כפתור מיוחד שמאפשר גישה מהירה לאפליקציות היותר שימושיות וסוללה בנפח של 3,000mAh, שאמורה להספיק ל-24 שעות עבודה.

המכשיר זמין לרכישה תמורת 499 דולר בחנויות החברה במספר מדינות בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה, ויהיה זמין בהמשך במדינות נוספות, ככל הנראה גם בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים