קוואלקום מול מייזו – ראש בראש

יצרנית השבבים הגישה תביעות על הפרת פטנטים נגד החברה הסינית – בארצות הברית, גרמניה וצרפת ● כל אחת מהחברות טוענת שזו השנייה מסרבת להגיע לפשרה

צילום אילוסטרציה: BigStock

קוואלקום (Qulacomm) מחמירה את המהלכים שהיא נוקטת במאבק שלה מול יצרנית הטלפונים הסינית הצעירה יחסית מייזו (Meizu). יצרנית השבבים טוענת כי מייזו הפרה פטנטים שלה בתחום קישוריות הנתונים בדורות השלישי והרביעי – טכנולוגיות ששובצו במעבדי המדיה-טק (MediaTek), עליהם מבוסס הרוב המכריע של המכשירים שהחברה מציעה.

מדובר בצעד נוסף לזה שנקטה קוואלקום ביוני האחרון, עת פתחה במספר מהלכים מול רשויות החוק בסין באותו הנושא. כעת היא, כאמור, החליטה להרחיב את החזית, והגישה תביעות נוספות על הפרת פטנטים – בארצות הברית, גרמניה וצרפת. בשלושת המקרים היא אמורה לבקש כצעד מסייע לאסור על מייזו למכור את הטלפונים שלפי קוואלקום הובילו להפרת הפטנטים.

"סירובה של מייזו לשאת ולתת כדי לחתום על הסכם רישוי 'ברוב טובה', והמכירות וההפצה של מוצרים מפירי זכויות ברחבי העולם, לא השאירו לקוואלקום ברירה אלא להגן על זכויות הפטנטים שלה באמצעות תהליכים משפטיים נוספים אלה", אמר דון רוזנברג, סגן נשיא ביצועי בקוואלקום.

במייזו טוענים שהם פעלו מול קוואלקום בניסיון להגיע להסכמים, אך דווקא יצרנית השבבים היא זו שמנעה את השגת ההסכם.

כך או כך, כרגע מכירות המכשירים של מייזו ממשיכות רגיל, כולל בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים