אפליקציית שיחות הווידיאו Duo תצורף למכשירי אנדרואיד כברירת מחדל

היא תחליף את Hangouts החל מדצמבר הקרוב - החליטה גוגל ● מה יעלה בגורל האפליקציה הוותיקה? שילוב של Duo ו-Allo יהפוך אותה למיותרת

Duo של גוגל

גוגל (Google) החליטה לשנות את הרכב אפליקציות ברירת המחדל שיש להתקין מראש במכשירים שמבוססים על אנדרואיד (Android). מדובר במכשירים של חברות שמספקות גישה לחנות האפליקציות של אנדרואיד, Google Play, כלומר – כאלה שמבססות את הממשק שלהן על ברירת המחדל שמציעה גוגל.

השינוי הוא באפליקציית השיחות המיידיות שתהיה כלולה בחבילה. גוגל החליטה להחליף את Hangouts הוותיקה באפליקציית שיחות הווידיאו היחסית חדשה שלה, Duo. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא ש-Duo מציעה הצפנת שיחות מקצה לקצה.

המהלך אמור להתרחש ב-1 בדצמבר השנה. זה אומר שמי שירכוש מכשיר מבוסס אנדרואיד חדש לאחר תאריך זה יימצא במגירת האפליקציות שלו את Duo במקום Hangouts.

עם זאת, גוגל לא מסרה פרטים לגבי העתיד שהיא צופה או מתכננת עבור Hangouts. נכון לעכשיו, מי שירצה בכך יוכל יהיה להיכנס ל-Google Play ולהורידה למכשיר שלו. אבל, יש להזכיר שרק לאחרונה השיקה גוגל את Allo, אפליקציית שיחות מיידיות שכוללת אלמנטים "חכמים" מתוך Google Assistant, כך שהשילוב של Allo יחד עם Duo הופך למעשה את Hangouts למיותרת. זה עוד לפני שזוכרים שהיא לא ממש הצליחה להגיע להתחרות ב-Messenger של פייסבוק (Facebook) ובווטסאפ (WhatsApp).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים