בינת סמך תנהל את מערך גיוס המשאבים הטלפוני של גרינפיס ישראל

הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכ-1.5 מיליון שקלים

שלמה פלדמן, מנהל גיוס המשאבים של גרינפיס ישראל

בינת סמך הקימה מוקד עבור גרינפיס (Greenpeace) ישראל, בו תנהל את מערך גיוס המשאבים הטלפוני של הארגון הבינלאומי, הפועל למען הגנה על איכות הסביבה.

הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכ-1.5 מיליון שקלים. במוקד גיוס המשאבים הטלפוני עובדים 25 איש.

גרינפיס הוא ארגון בינלאומי בלתי תלוי ללא מטרות רווח, הפועל למען הגנה על איכות הסביבה. הארגון משתמש בשיטות פעילות ומחאה יצירתיות לא אלימות, בהן פעולה ישירה, לוביזם ומחקר כדי לחשוף בעיות ומחדלים סביבתיים גלובליים ומקומיים, ולהציע פתרונות ריאליים ובני קיימא לעתיד ירוק, נקי ובריא בכדור הארץ.

עצמאות כלכלית מוחלטת

גרינפיס נוסד בקנדה בתחילת שנות ה-70'. כיום לארגון יש משרדים ביותר מ-45 מדינות, ביניהן ישראל. פעולותיו המפורסמות הן בתחומי הגנה על יערות העד, הפסקת ציד הלווייתנים, מאבק בשינויי האקלים ועידוד השימוש במקורות אנרגיה מתחדשים ולא מזהמים. גרינפיס מקפיד על עצמאות כלכלית מוחלטת ונתמך על ידי אנשים פרטיים וקרנות משפחתיות בלבד ואינו מקבל כספים או תרומות מחברות, תאגידים, מפלגות או ממשלות.

שלמה פלדמן, מנהל גיוס המשאבים של גרינפיס ישראל, אמר כי "כארגון בינלאומי, גרינפיס נדרש להעלות את מודעות הציבור בנוגע לבעיות סביבתיות ולהעצים את האזרח לקחת חלק פעיל בשינוי המצב הקיים – לרווחת כולנו".

"מוקד מקצועי ואיכותי הנו ערובה לכך שהמסרים החשובים שלנו יגיעו לקהל הרחב ויניעו אותו לפעולה. תפקידו של מערך הגיוס הוא לוודא שכל אזרח ואזרחית במדינה יכירו את פעילות הארגון ויבינו את הרלוונטיות של עבודתנו לחיים של כולנו ולעתיד של הדורות הבאים".

גולן אטד, סמנכ"ל פיתוח עסקי בבינת סמך, הוסיף כי "המהלך תואם את המדיניות של בינת סמך לאורך השנים להקמת מוקדים ומערכי שירות בעלי זיקה חברתית, דוגמת גרינפיס. הצוות המיומן שלנו יסייע לארגון בגיוס חברים חדשים ותרומות למען מטרות אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים