גוגל משיקה את Google Station – חיבור אלחוטי מהיר בכל מקום

ענקית החיפוש רוצה שבכל מקום ציבורי על פני כדור הארץ תהיה גישה לאינטרנט אלחוטי מהיר ● לשם כך היא יוצאת בקריאה לעזרה להביא ביחד איתה את בשורת החיבור המהיר לכל העולם

אין זמן. אילוסטרציה: אימג'בנק

לפני פחות משנה החלה גוגל (Google) בחיבור תחנות הרכבת בהודו לשירות אינטרנט אלחוטי בחינם, ואילו עכשיו מציגה החברה תכנית דומה שמתיימרת להביא שירות Wi-Fi מהיר לא רק לעוד מקומות בהודו אלא לכל רחבי העולם. החברה מתכננת לספק את השירות המהיר בבתי קפה, קניונים ובכל המקומות הציבוריים האחרים, באמצעות יוזמה חדשה שהיא מכנה Google Station.

בשורות לעולם השלישי

רק אתמול (ד') התבשרנו כי במהלך אירוע Google for India, שמתקיים בימים אלו בניו-דלהי שבהודו, הודיעה החברה על השקתה הקרבה ובאה של YouTube Go – אפליקציה חדשה שמאפשרת צפייה בסרטונים מיוטיוב (YouTube) במצבי אופליין, ואשר נועדה להרחיב את הנגישות למשתמשים במקומות שסובלים מקשיי קישוריות.

גם היום, במסגרת חלקו השני של האירוע, שוב עסקה הענקית בהושטת יד מקרבת לעבר אוכלוסיות העולם השלישי. סיזר סנגופטה, סמנכ"ל יוזמת Next Billion Plan של גוגל, הודיע באירוע כי החברה פותחת את הפלטפורמה של השירות לכל אדם בכל מקום.

את ההשראה ל-Google Station שאבה החברה מהצלחת השותפות שלה עם RailTel ועם ה-Indian Railways, שירות הרכבות ההודי. השותפות הזו מאפשרת לגוגל כבר כיום לספק שירותי אינטרנט אלחוטי חינמי בתחנות הרכבת בהודו.

נכון לעכשיו, כך טוענת ענקית הטכנולוגיה, השירות פעיל ב-52 תחנות רכבת ויש לו יותר מ-3.5 מיליון משתמשים מדי חודש. גוגל מעריכה גם כי בכל יום מתחברים לאינטרנט כ-15 אלף הודים, באמצעות השירות, בפעם הראשונה בחייהם.

הטבות כספיות לשותפי היוזמה

באתר האינטרנט של היוזמה קוראת גוגל לגולשים ליצור איתה קשר על מנת לדון כיצד הם יכולים לעזור להביא אינטרנט ליותר אנשים. כמו כן, לפי דבריו של סנגופטה, יש לחברה תכניות להציע הטבות כספיות לשותפיה ביוזמה.

"נצטרך לחבור למקומות גדולים ולארגונים, למפעילות של רשתות, לספקיות סיבים, למשלבי מערכות ולחברות תשתית", כך מתארת החברה את תכניותיה באתר האינטרנט, ומסכמת את דבריה בקריאה, "עיבדו איתנו בכדי להביא Wi-Fi אמין ומהיר אל העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים