עיריית עכו חנכה את המוקד העירוני – עם מערכת שו"ב חדשה

המערכת, שפותחה על ידי mPrest, נועדה לסייע בניהול של כלל גורמי עיריית עכו, בשגרה ובחירום, והיא יוצרת תמונת מצב עירונית כוללת בכל זמן נתון

מימין: ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי; מנכ"ל רפאל ויו"ר mPrest, יואב הר אבן; ומנכ"ל mPrest, נתן ברק. צילום: דוברות עיריית עכו

עיריית עכו חנכה אתמול (א') את המוקד החדש שלה, שפועל עם מערכת שליטה ובקרה שפיתחה mPrest – חברה בת של רפאל.

טקס חנוכת המוקד נערך בהשתתפות ראש העיר, שמעון לנקרי, מנכ"ל רפאל, יואב הר אבן, מנכ"ל mPrest, נתן ברק, סגן ראש העיר, אדהם ג'מאל, מנכ"ל העירייה, אוהד שגב, וראשי מינהל בעירייה.

המערכת נועדה לסייע בניהול של כלל גורמי עיריית עכו, בשגרה ובחירום, והיא יוצרת תמונת מצב עירונית כוללת בכל זמן נתון. היא מחברת את כלל מערכות העירייה השונות – ה-CRM העירוני, מצלמות, אזעקות, לחצני מצוקה סלולריים, איכון רכבי עירייה ופקחים, ומיפוי כולל כל שכבות ההנדסה למערכת אחת.

כשקורים אירועים, המערכת מסייעת למוקדן השירות להזניק אליו את כל הכוחות ולתת תמונת מצב לבעלי התפקידים בעירייה. כמו כן, היא עובדת בשגרה, בחירום ובמעבר שוטף ביניהם על פי החלטה של העירייה.

במהלך הטקס הציג שגב את התוכנה ואמר כי היא משדרגת את יכולות העירייה ומאפשרת מענה מהיר.

לדברי לנקרי, המערכת מאפשרת לשמור על רציפות תפקודית ולהציג תמונה עדכנית אחידה. "הפרויקט נלקח מתחום הביטחון והותאם לחברה האזרחית, והוא המשך של שיתופי הפעולה שלנו עם רפאל", אמר.

הר אבן, שלצד היותו מנכ"ל רפאל משמש כיו"ר mPrest, אמר כי המערכת מהווה "מכפיל כוח למקבלי ההחלטות בעירייה".

ברק ציין שהתוכנה "שמה את עכו כמובילה בתחום העיר החכמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים