מכללת ג'ון ברייס משיקה שני קורסים חדשים

מדובר בשני קורסים ייעודיים להכשרת מומחים בתחום ה-Devops

מגדילה את היצע הקורסים. ג'ון ברייס הדרכה

במכללת ג'ון ברייס הדרכה, מחטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, משיקים שני קורסים ייעודיים להכשרת מומחים בתחום ה- DevOps, כשמטרתם העיקרית היא לפתח את האינטגרציה בין המפתחים לבין אנשי ה-Operations בארגון.

מהמכללה נמסר כי "הקורסים, שפותחו בהתאם לדרישות תעשיית ה-IT והטכנולוגיה בישראל, מוצעים לקהל הרחב ונועדו לענות על הביקוש ההולך וגובר מצד חברות וארגונים למומחים ואנשי מקצוע בתחום זה וכן לאפשר לבוגרי הקורסים המתעניינים בתפקיד למצוא בהצלחה עבודה בתחום".

הקורס הראשון, הנקרא Test Automation Engineer לאנשי CI ו-DevOps, נועד להכשיר את המשתתפים, שצפויים להיות בעיקר אנשי QA בגישות מסורתיות, למעבר לסביבות אוטומטיות וחדשניות יותר. "המסלול מתרכז בביצוע בדיקות אוטומטיות בסביבות Java לטובת אפליקציותWEB ומובייל. קורס זה כולל לימוד יסודי של שפת Java, הנדרשת כיום בסביבות האוטומטיות וכן לימוד של סביבת הפיתוח למובייל Android,כשבנוסף המשתתפים ילמדו על ויתנסו גם בכלים הפופולריים ביותר בתחום ה-DevOps", מסבירים במכללה. הקורס הוא בהיקף של 445 שעות אקדמאיות.

הקורס השני הנושא את השם DevOps Engineer , הינו בהיקף 100 שעות אקדמאיות והוא מכשיר את משתתפיו להיות מומחי DevOps בסביבות פיתוח ובדיקות. קורס זה מיועד לבעלי רקע בתכנות ובמהלכו הם ייחשפו וילמדו את מגוון הכלים ושיטות העבודה הנדרשות בעבודת ה-DevOps.

שני הקורסים יכללו פרויקטים מעשיים המדמים אופן עבודה אמיתי וסביבות פיתוח חדשניות (כגון:JENKINS, DOCKER, JIRA). לדברי מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס " חברות וארגונים נדרשים כיום לעדכן פתרונות ומוצרי תוכנה על בסיס קבוע ואינטנסיבי על מנת לענות על דרישות המשתמשים ולהבטיח חווית לקוח איכותית ומתקדמת ללקוחותיהם. תופעה זו מתרחשת בעקבות תחרות בשוק, טכנולוגיות ופיתוחים חדשים ואופי הלקוחות האינטרנטיים. הדרך להשיג זאת היא באמצעות ניהול פרויקטי תוכנה במתודולוגיות Agile – עם גמישות ומהירות תגובה גבוהה במיוחד ויעילות מקסימאלית החפה מטעויות. כדי להצליח בכך חברות וארגונים נדרשים להפוך את התהליכים בין סביבות הפיתוח למסירת והפעלת המוצרים והפתרונות, לאוטומטיים ככל שניתן ושיטה זו מכונה DevOps". חדד מוסיף כי "אנשי ה- DevOps זוכים לביקוש גבוה במיוחד בשוק העבודה ובהתאם גם לשכר מתגמל ביותר. הקורסים החדשים שאנו משיקים יאפשרו למסיימים אותם להשתלב בהצלחה בתפקידים אלו".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים