דיפ אינסטינקט זכתה בתואר החדשנות ב-Black Hat

השופטים העניקו לחברה את התואר בשל מה שהם מגדירים "הרעיונות המהפכניים בתחום אבטחת המידע"

גיא כספי, מנכ"ל דיפ אינסטינקט

דיפ אינסטינקט (Deep Instinct) זכתה בתואר חברת הסטארט-אפ החדשנית ביותר בעולם אבטחת הסייבר בוועידת הסייבר Black Hat, שהתקיימה באחרונה בלאס וגאס.

השופטים העניקו לחברה את התואר בשל מה שהם מגדירים "הרעיונות המהפכניים בתחום אבטחת המידע, שהם בעלי פוטנציאל לשינוי משמעותי בתחום בארגונים ובתעשייה".

התואר ניתן לדיפ אינסטינקט על ידי עורכי אתר Dark Reading, כחלק מקטגוריה חדשה שעונה לשם "המיטב של Black Hat".

"למידה עמוקה" עבור אבטחת סייבר

החברה עוסקת ב-"למידה עמוקה" עבור אבטחת סייבר והפתרון שלה, שהושק בנובמבר האחרון, נמצא בהליכי רישום כפטנט. הוא מאפשר יכולות של זיהוי איומים ופרצות אבטחה בכל מכשיר, פלטפורמה או מערכת הפעלה, ומניעה שלהם בזמן אמת. על פי החברה, המוצר שלה "חוסים מיד מתקפות יום אפס ו-APT, לפני שיכול להיגרם נזק כלשהו לנקודות הקצה, השרתים וההתקנים הניידים של הארגון".

טים וילסון, אחד המייסדים והעורך הראשי של Dark Reading, ציין במעמד הענקת הפרס כי "רצינו לתת השנה הכרה מיוחדת לחברות החדשניות שמציגות ב-Black Hat. היה קשה מאוד לבחור זוכה בכל קטגוריה. בחרנו בדיפ אינסטינקט בגלל השינוי שהיא מביאה לארגונים, ובמיוחד היכולת לבלום מתקפה בנקודת הקצה ולחסוך את הטיפול במתקפות אחרי שהן קורות – שלפעמים הוא טיפול מאוחר מדי ולא יעיל".

גיא כספי, מנכ"ל דיפ אינסטינקט, ציין כי "מאחורי הפרס החשוב הזה עומדת השאיפה הבלתי פוסקת שלנו לחדשנות ולשינוי בעולם אבטחת הסייבר וליישום של פתרונות בינה מלאכותית ולמידה עמוקה בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים