נייס רכשה את אורסוס, ספקית פתרונות תוכנה לניהול אירועים ביטחוניים, תמורת 22 מיליון דולרים

מדובר בעסקת מזומנים שצפויה להיסגר עד סוף הרבעון הנוכחי ● הפתרון של אורסוס – Situator – מחבר בין נתונים שמקורם במערכות ביטחון ואבטחה ובין מספר רב של מוקדי שליטה ובקרה לתצוגה מבצעית אחת, המאפשרת גם את מיכון תהליכי התגובה והאבטחה

נייס מערכות (Nice) הודיעה היום (ב'), כי חתמה על הסכם לרכישת נכסי ניהול אירועי הביטחון והאבטחה של חברת אורסוס, המספקת פתרונות ניהול בטחוניים (Security Management Solutions). מדובר בעסקת מזומנים תמורת סך כולל של כ-22 מיליון דולרים. העסקה כפופה לתנאים המקובלים וצפויה להיסגר לקראת סוף הרבעון הנוכחי.

מנייס נמסר, כי החיבור בין התוכנה של אורסוס לניהול אירועים ביטחוניים עם סל הפתרונות של נייס בתחום צפוי לחזק את מעמדה של הרוכשת בשוק הביטחוני, ועתיד לאפשר ללקוחות ולשותפים של נייס לאפשר הגנה על מרכזי ערים, מערכות תחבורה, תשתיות קריטיות וקמפוסים.

ארגונים מבצעים השקעות מסיביות במגוון רחב של כלים מבוססי טכנולוגיות ובהקצאת משאבי כוח אדם מתאימים להגברת הביטחון, מאחר שאירועים ביטחוניים קריטיים נעשים תכופים יותר ויותר ונושאים תוצאות מרחיקות לכת. אולם כלים אלה פועלים לרב ללא קשר ביניהם, וכתוצאה מכך – יש הצפה במידע, מה שמקשה לקבל תמונה כוללת ולנהל ארועים באופן יעיל. מנייס נמסר, כי הפתרון לניהול אירועים ביטחוניים ומערכות אבטחה של אורסוס – Situator – מספק מערכת לחיבור בין נתונים שמקורם במערכות ביטחון ואבטחה ובין מספר רב של מוקדי שליטה ובקרה לתצוגה מבצעית אחת, המאפשרת גם את מיכון תהליכי התגובה והאבטחה.

עוד נמסר, כי התכנון הפתוח של פתרון ה-Situator מאפשר אינטגרציה עם קשת רחבה של מגוון סוגי התראות לביטחון ואבטחה מיצרנים שונים, כגון: מערכות לניטור וידיאו, בקרת כניסה, חיישנים לגילוי פריצות, אזעקות, חיישנים לגילוי אש, רדארים ועוד. הוא גם יכול להציג מידע ממערכות גיאוגרפיות של מידע ומיקום, GIS ו-GPS, במטרה לאבחן במהירות מיקום פרוץ אירוע ולהגיב באופן הראוי ביותר.

פתרון ה-Situator של אורסוס הותקן בעשרות אתרים בעולם ונעשה בו שימוש על-ידי ממשלות, גופי תעבורה וגופים לאבטחת תשתיות קריטיות. בין לקוחותיה של אורסוס נמנים American Electric Power, חיל האוויר הישראלי, המשמר הלאומי של ארצות הברית ועוד.

נייס צופה, כי רכישת אורסוס תניב לה ב-2010 תוספת הכנסות של מספר מיליוני דולרים שלא על פי GAAP, וכי העיסקה תתרום לרווחיות על בסיס זה עד שנה לאחר סגירתה. עוד חוזה החברה, כי העסקה תדלל מעט את רווחיה על אותו בסיס בכל אחד משלושת הרבעונים הראשונים של 2010. ההערכות הללו הן בנטרול הוצאות הקשורות עם הרכישה, פחת בגין נכסים נרכשים בלתי מוחשיים ורישומים חשבונאיים מסוימים הקשורים במבנה העסקה.

"הוספת פתרון זה להיצע המקיף של נייס בתחום הבטחוני מתאים באופן מושלם לאסטרטגיה שלנו לאפשר פתרון ייחודי, הממנף את יכולות הליבה שלנו להקלטה, ניהול וניתוח כמויות עצומות של מידע בלתי מובנה, ושילובם למערכת בעלת טכנולגיה בטחונית עכשווית ועצמאית," אמר ישראל ליבנת, נשיא החטיבה הבטחונית בנייס. "הרכישה באה בעקבות שותפות מוצלחת עם אורסוס. הפתרון המשולב יסייע בידי לקוחותינו להתגבר על האתגר שבניהול מערכות אבטחה ובטחון נפרדות, כדי להגן טוב יותר על  מרכזי ערים, מרכזי תחבורה ותשתיות קריטיות".

"ההצטרפות לנייס מהווה הזדמנות אדירה עבורנו", אמר גיל וייזר, מנכ"ל אורסוס. "יחד, נרחיב את אחיזתנו הגלובלית במטרה לתמוך בצרכי האבטחה של לקוחות במגוון רחב של שווקים".

"הרכישה של אורסוס משמשת אבן דרך חשובה ביישום האסטרטגיה שלנו, ובמבט לעתיד, היא תחזק את המיקוד האסטרטגי שלנו במינוף יכולת הליבה שלנו להקלטה, ניהול וניתוח כמויות עצומות של מידע בלתי מובנה, במטרה להאיץ את הצלחת עסקינו בתחומי הבטחון ובתחום הארגוני," אמר זאבי ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים