טלדור תשווק את מערכת EasyAccess PDF של ComposeDoc

לדברי נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, "המערכת מצטרפת ל-User1st, ויחד הם מהווים פתרון מקצה לקצה, שהקבוצה מספקת לקראת כניסתם לתוקף של חוקי הנגישות בישראל"

נתי אברהמי, מנכ''ל טלדור

טלדור תשווק באופן בלעדי בישראל את מערכת EasyAccess PDF של ComposeDoc.

ComposeDoc, אשר נוסדה בשנת 2009 ומתמחה בתכנון ופיתוח של מערכות תכנה מורכבות בתחום הרכבת ויצירת מסמכים Document Composition, תספק באמצעות קבוצת טלדור פתרונות בתחום הנגשת מסמכים באינטרנט ובדפוס לאנשים עם מוגבלויות.

המוצר EasyAccess PDF הוא חבילת תוכנה אפליקטיבית, המספקת פתרון להנגשת מסמכים קיימים וחדשים בפורמט PDF, כאשר טלדור תוכל לספק את ההנגשה גם כשירות בלבד לפי דרישת הלקוח.

האפליקציה, שיודעת לטפל בכל סוגי התוכן הרלוונטיים להנגשה, ביניהם: כותרות, פסקאות, רשימות, טבלאות, ותמונות, קוראת את המסמך הקיים ובאופן אוטומטי מנגישה אותו לפי הגדרות ובהתאם לתקנים להנגשת מסמכים בחוק הנגישות בישראל, שיכנסו לתוקף באוקטובר הקרוב.

המשתמש יכול לבחון ולערוך בצורה קלה ומהירה את תוצאת ההמרה בתוך האפליקציה של ComposeDoc וכן בתוכנת Adobe Acrobat, וזאת על גבי מסמך PDF, שהאפליקציה מייצרת לצורך תצוגה ובחינה, לרבות הקראתו על ידי קורא מסך.

המוצר נבחן ואושר על ידי מומחי הנגישות המובילים בארץ.

לדברי נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, "EasyAccess PDF הינו מוצר שמספק פתרון אוטומטי להנגשת מסמכי PDF קיימים ומותאמים לתקינה הישראלית. טלדור מצרפת את המוצר של ComposeDoc לפתרון של User1st להנגשת אתרים, ויחד הם מהווים פתרון מקצה לקצה שקבוצת טלדור יודעת לספק כיום ללקוחות השונים, לקראת כניסתם לתוקף של חוקי הנגישות בישראל".

גבי מזרחי, מנכ"ל ComposeDoc, הוסיף ואמר כי "אנו גאים להציג לשוק בישראל מוצר טכנולוגי לנושא הנגשת מסמכים דינאמיים מוכנים בפורמט PDF, ושמחים לשתף פעולה עם טלדור בשיווק המוצר, לאור הניסיון של טלדור במכירה ותמיכה של מגוון פתרונות לנושא הנגישות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים