אינסטגרם תאפשר לחסום תגובות מטרידות

שירות שיתוף התמונות יחל בקרוב לספק למשתמשיו כלים לסינון תגובות מטרידות ולא רצויות בחשבון שלהם, לפי בחירה וניהול אישיים ● התכונות יחלו לפעול ראשית אצל מפורסמים ובחודשים הקרובים יגיעו אל כל משתמשי האפליקציה

תוספות וחידושים. אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) תשיק בקרוב כלים חדשים כנגד הטרדה שיאפשרו למשתמשים את החופש לבחור אילו תגובות יתפרסמו בחשבונם ואיזה יורחקו ממנו, כך מדווח הוושינגטון פוסט (Washington Post).

הצורך לסייע למשתמשים להתמודד עם הטרדות שונות ברשתות החברתיות הגיע במקביל לשגשוג של המדיה החברתית, שאמנם הביא אל חיינו את היכולת להתחבר עם אנשים מכל העולם על בסיס תחומי עניין דומים ולמטרות שונות, אבל למרבית הצער גם סיפק אמצעי חדש להטרדה.

פלטפורמות המדיה החברתית השונות אימצו כל אחת דרך משלה לפעולה כנגד בריונות הסייבר, וכעת מצטרפת החברה שנמצאת בבעלות פייסבוק (Facebook) ועושה צעד משלה כנגד הטרדה באינטרנט.

נפגעים מדברים שונים

נכון לעכשיו יש לאפליקציית שיתוף התמונות מדיניות כללית על התכנים המקובלים שמשתמשים יכולים לפרסם כתגובות לתמונות שהועלו לרשת. מכיוון שמשתמשים רואים תגובות כפוגעניות באופן המשתנה מאדם לאדם, הכלים החדשים יאפשרו למשתמשים לסנן באופן אינדיבידואלי את התגובות שאינם רוצים לראות, או להשבית לגמרי את אופציית התגובות על התמונות שהם מעלים לחשבונותיהם.

משתמשי אינסטגרם שיחליטו לאפשר תגובות, יוכלו ליצור רשימה משלהם של מלים אסורות, כך שתגובות שבהן תופיע אחת מהמילים הללו תוסתר אוטומטית. השבתה של האופציה לתגובות תוכל להיעשות גם בעבור כל תמונה ותמונה, ולא בהכרח רק באופן גורף.

יכולת שליטה עצמאית בחשבון

"המטרה שלנו היא להפוך את אינסטגרם לידידותית, כיפית, והכי חשוב, למקום בטוח לביטוי עצמי", הבהיר ניקי ג'קסון קולאקו, ראש המדיניות הציבורית בחברה. קולאקו הוסיף ואמר שהרשת החלה לקדם את התכונות החדשות למשתמשים בעלי "אשכולות תגובה בנפח גבוה – כלומר למפורסמים שמשתמשים באינסטגרם – אך הכלים אמורים להגיע בעתיד הקרוב אל כל משתמשי הפלטפורמה.

הסיבה העיקרית לכך שהכלים מגיעים קודם כל לחשבונות האינסטגרם של סלבס היא שהרייטינג הגבוה של משתמשים אלו מסייע לספק משוב יעיל יותר על התכונות ובחינה נרחבת יותר של אפשרות לזיהוי תקלות או מקומות שבהם מומלצים שיפורים.

בחודש שעבר דיווחה אינסטגרם כי הגיעה לציון דרך של חצי מיליארד משתמשים בפלטפורמה שלה. כלים כנגד הטרדה באינטרנט הופכים להיות יותר ויותר חשובים לצורך הגנה על חשבונות משתמשים, במיוחד כשאלו כה רבים.

הבחירה של אינסטגרם לאפשר למשתמשיה יכולת עצמאית לסינון תגובות לא רצויות, מקדמת את איכות השימוש בפלטפורמה ותאפשר למשתמשים בה להילחם כנגד הטרדות באינטרנט ועדיין להיות בעלי חופש הבחירה והשליטה במתרחש בחשבונם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים