לאומי קארד השיקה אפליקציית תשלום סלולרי ללא מגע

השירות, לאומי קארד Pay, מבוסס על טכנולוגיית NFC ומאפשר לשלם על ידי קירוב הסמארטפון למסוף בבית העסק ● האפליקציה מיועדת לאנדרואיד בלבד

לאומי קארד

לאומי קארד השיקה היום (ד') אפליקציית תשלום סלולרי ללא מגע בשם לאומי קארד Pay, שמבוססת על טכנולוגיית NFC. התשלום מבוצע ב-Tap באמצעות הסמארטפון – קירוב המכשיר למסוף בבית העסק.

לדברי החברה, האפליקציה פותחה על פי סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע ותוך הקפדה על הגנה על פרטיות הלקוח. היא כוללת טכנולוגיה שמצפינה את הנתונים המועברים בלי שיישארו פרטים כלשהם על הכרטיס במסוף של בית העסק.

התשלום באמצעות האפליקציה אפשרי רק במכשירי אנדרואיד (Android) תומכים ולרכישות בסכום של עד 1,000 שקלים, בשלב זה, על ידי כרטיסי מאסטרקארד (MasterCard) של החברה. השימוש בכלל הכרטיסים של לאומי קארד יתאפשר בשבועות הקרובים.

יצוין כי בעלי מכשירי ה-iPhone לא יוכלו להשתמש באפליקציה מאחר שלאומי קארד החליטה שלא להיענות לתנאים המסחריים שאפל (Apple) מציבה.

הרבה יוזמות – שלא התרוממו בישראל

לאומי קארד ציינה כי לפי מחקרים, במדינות רבות בעולם כבר נעשה שימוש רחב בטכנולוגיית התשלום הסלולרי ללא מגע, מבוססת NFC.

יוזמות רבות בתחום התשלום הסלולרי הוצגו בשנים האחרונות, אך עד כה לא התרוממה אף אחת מהן בישראל, בעיקר משום שהתשתית לא תאמה את הטכנולוגיה, ונראה שבעלי העסקים לא מיהרו להחליף את הציוד היקר שברשותם.

ואולם כיום, לאור הנחיה של בנק ישראל לכל בתי העסק לעבור לשימוש במסופים חכמים, לאומי קארד מאמינה שהזמן בשל להצגת הטכנולוגיה.

יצוין שהטכנולוגיה הותאמה לכל סוגי המסופים החכמים שנמכרים כעת בישראל, בלי שבעלי המסופים יצטרכו לערוך בהם התקנות או התאמות כלשהן. לפי הערכות, יש כיום בארץ כ-23 אלף מסופים חכמים שתואמים את הטכנולוגיה, המהווים כ-15% מכלל המסופים בישראל. להערכת לאומי קארד, עד סוף 2017, כ-70% מהמסופים בישראל כבר יהיו חכמים ותואמים את הטכנולוגיה שלה.

ורדית גונדטר, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ושיווק בלאומי קארד, אמרה כי החברה "הופכת את המכשיר הסלולרי לארנק במלוא מובן המילה. חוויית התשלום עוברת מהפכה על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וידידותית. כיום, כבר אפשר לצאת מהבית בלי ארנק ולשלוט מהנייד בתשלומים, בהוצאות הצפויות ובהעברות הכספים".

אוהד מימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בחברה, אמר ש-"הדרך שאליה תתפתח תעשיית התשלומים בישראל היא תשלומים ללא מגע, מבוססי סמארטפון, באמצעות טכנולוגיית NFC, ושימוש באמצעי הצפנה ואבטחה מתקדמים ומתוחכמים. כך, לאומי קארד מאפשרת להשתמש בסמארטפון כארנק לכל דבר ועניין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים