סנאפצ'ט מכניסה את ביטמוג'י לעניינים

האפליקציה שמאפשרת למשתמשים ליצור דמות אימוג'י שלהם עם אפיונים פיזיים המזכירים אותם תצטרף לסנאפצ'ט, כאשר ניתן יהיה להשתמש בדמות שיצרתם גם בהודעות ובסנאפים

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

לאחר שרכשה את ביטסריפס (Bitstrips), הסטארט-אפ שמאחורי אפליקציית ביטמוג'י (Bitmoji) בכ-100 מיליון דולר, חשפה אתמול סנאפצ'ט (Snapchat) כיצד תשתלב הרכישה במוצריה: משתמשים יוכלו לשלוח את דמויות הביטמוג'י זה לזה בצ'אטים או בסנאפים.

אפליקציית ביטמוג'י מאפשרת למשתמשים ליצור דמות אימוג'י שלהם עם אפיונים פיזיים המזכירים אותם (משקפיים, צבע עיניים, שיער, צורת פנים, גוף וכו'), שניתן להשתמש בה באפליקציות מסרים שונות כדי להביע תחושות שונות, כמו "הפתעה!", "עצוב" כו'.

כעת מאפשרת אפליקציית סנאפצ'ט להתחבר לחשבון ביטמוג'י ולהשתמש בדמות שיצרתם גם בהודעות ובסנאפים. בנוסף, יכולים המשתמשים להפוך לחברים של אנשי קשר שלהם, שאפליקציית סנאפצ'ט שלהם מקושרת עם אפליציית ביטמוג'י, וגם להשתמש בדמויות הביטמוג'י שלהם.

מזהים את הכותבת הכוכבת?

מזהים את הכותבת הכוכבת?

בהיסטוריית הרכישות של סנאפצ'ט בדרך כלל חברות קטנות, שהטכנולוגיה שלהן מוסיפה תכונות לאפליקציה שלה. הערכות בשוק מדברות על כך שרכישתה הבאה עשויה להיות Prisma, שהיא אפליקציה שהופכת תמונות למעין יצירות אמנות, שמצליחה כעת מאוד בחנות האפליציות של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים