יוניקלאוד הטמיעה בזרטו מערכת לניהול זהויות בענן

הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים

אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד. צילום: יח"צ

יוניקלאוד (Unicloud) מקבוצת יוניטסק הטמיעה בזרטו (Zerto) מערכת לניהול זהויות בענן. הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

זרטו הישראלית, מספקת פתרונות גיבוי והתאוששות והעברת מידע בין מרכזי נתונים מבוססי ענן. המערכת שהוטמעה היא פלטפורמת Okta לזיהוי ואימות המשתמשים למערכות הענן הארגוניות של זטרו, אשר פרוסות ברחבי העולם. יוניקלאוד היא הנציגה הבלעדית של Okta בישראל.

זרטו נמנית על החברות הצומחות ביותר בישראל במדד ה-Fast 50. היא תוכל באמצעות Okta לנהל ולבצע את כל הרשאות הגישה ואימות המשתמשים. זאת על בסיס ממשק אחיד עבור כל האפליקציות הארגוניות שלה בענן.

הפתרון שהוטמע מאפשר להתחבר מכל מכשיר לאפליקציות הארגוניות, הן אפליקציות מבוססות ענן והן אפליקציות ברישוי מסורתי. זאת, מנקודת גישה אחת בלבד (SSO) – מכל מכשיר ומכל מקום. החיבור נעשה באמצעות סיסמה אחידה, תוך יצירת אמצעי אימות גבוהים יותר לאפליקציות הקריטיות בארגון.

הטמעה פשוטה ומהירה

עוד מספקת המערכת פתרון להקצאת הרשאות (Provisioning), אשר יאפשר לזרטו לחבר, בתוך שניות, עובדים חדשים אל האפליקציות הרלוונטיות להם, וכן לבטל מיידית הרשאות אלה לאחר עזיבת העובד, או הספק – את הארגון.

חיים הרשקו יבור, מנמ"ר זרטו, אמר כי "הפתרון שהוטמע מתחבר היטב לאסטרטגיית החברה – ליישם פתרונות מערכתיים המאפשרים הטמעה פשוטה ומהירה,  כזו שתבטיח הורדת עלויות תחזוקה. זאת, תוך שמירה על הפעילות השוטפת של המשתמשים וגישה נוחה ליישומים הארגוניים. הפתרון מתאים עבור חברות הפועלות בפריסה גלובלית ובסביבות ענן".

"Okta מבססת את עצמה בשוק הישראלי בתחום ניהול זהויות וגישה כשירות", אמר אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד, "עם מספר הולך וגדל של ארגונים הבוחר בפתרון זה לניהול נושא ההרשאות והזהויות שלהם בענן".

הוא הוסיף כי "באחרונה פרסמה חברת המחקר גרטנר (Gartner) את ריבוע הקסם השנתי שלה, בתחום ניהול זהויות וגישה כשירות (IDaaS). Okta צוינה כמובילת שוק זו השנה השלישית ברציפות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים