סופית: הסנאט האמריקני נוטש את בלקברי – לטובת אפל וסמסונג

חברי הסנאט קיבלו הודעה שברגע שההיצע הקיים של הבלקברי ייגמר הם לא יוכלו לקבל יותר את המכשירים של החברה ● במקום זאת, מוצעים להם iPhone SE או Galaxy S6

חקיקת הגבלים מאסיבית נגד ענקיות הטק. בית הנבחרים האמריקני. צילום: BigStock

הקשר ארוך השנים של הסנאט האמריקני עם הטלפונים החכמים של בלקברי (BlackBerry) הגיע אל קיצו. חברי הסנאט קיבלו השבוע הודעה שברגע שההיצע הקיים של הבלקברי ייגמר הם לא יוכלו לקבל יותר את המכשירים של החברה הקנדית. זה כבר כעשור שאפל (Apple) וסמסונג (Samsung) מביסות בעקביות את בלקברי, אך נראה שהחלטת הסנאט נועצת עוד מסמרים בארון הקבורה שלה.

מוקדם יותר השבוע נפוצו דיווחים לפיהם החברה הקנדית שלחה תזכיר שבו הודיעה לספקיות AT&T ו-וריזון (Verizon) כי היא מפסיקה את הייצור של כל המכשירים הפועלים על Blackberry 10.

החברה הכחישה את הדיווחים שלפיהם קו הייצור הגיע לקיצו – כלומר, שדגמי ה-BlackBerry Z10, ה-Z30, ה-Q10 וה-Passport יפסיקו להיות משווקים – אך הודתה שהדגם הקלאסי אכן ייעלם בקרוב מהמדפים. כל הטלפונים החכמים הללו רצים על פלטפורמת הדור הבא, שנוצרה תחת הנהגתו של המנכ"ל לשעבר של בלקברי, ת'ורסטן היינז. ה-Z10 היה הראשון להגיע לשוק, בתחילת 2013, בעוד שה-Passport והדגם הקלאסי הצטרפו בסוף 2014.

בהודעה ששלח הסנאט לאנשיו נכתב בין השאר כי במסגרת האחריות, מכשירי הבלקברי ימשיכו לזכות בתמיכה טכנית בעתיד הנראה לעין. למחוקקים יוצעו מעכשיו, במקום הניידים של בלקברי, מכשירי iPhone SE, או Galaxy S6.

החברה לא הגיבה על הדיווחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים