PayPal החלה לאפשר משיכת כספים אל חשבונות בנק ישראליים

החברה, שהיא ספקית שירותי התשלום המקוונים הגדולה בעולם, תגבה עמלה של שמונה שקלים בעבור משיכות של פחות מאלף שקלים, ותספק בחינם משיכות של אלף שקלים ומעלה ● עודד זהבי, מנהל אזורי ישראל ודרום אפריקה ב-PayPal העולמית: "מעתה יהיה לישראלים עוד יותר קל לנהל עסק או לקבל ולשלוח כספים לחברים ולמשפחה"

PayPal, המספקת שירותי תשלום מקוונים, הודיעה, כי החלה לאפשר ללקוחות ישראלים למשוך כספים מחשבונם בחברה ישירות לחשבון הבנק הישראלי שלהם. שירות משיכת הכספים לחשבון הבנק המקומי כרוך בעמלה של שמונה שקלים למשיכה של פחות מאלף שקלים, ומשיכה של אלף שקלים ומעלה יכולה להתבצע בחינם. מהחברה נמסר, כי משיכות הכספים לחשבונות בנק ישראליים יושלמו תוך שלושה עד חמישה ימי עסקים.

PayPal מאפשרת ללקוחותיה לשלוח ולקבל כסף ללא כל חשיפה של מידע פיננסי אישי. השירות של החברה, שנחשבת לגדולה בעולם בתחום התשלומים המקוונים, זמין ב-190 שווקים באמצעות 24 סוגי מטבעות, כולל השקל.

"PayPal מחויבת לשוק הישראלי ולצרכי לקוחותינו המקומיים", מסר עודד זהבי, מנהל אזורי ישראל ודרום אפריקה ב-PayPal העולמית. "לפני למעלה משנה שילבנו אפשרות לתשלום בשקלים והעברות כספים שקליות. עתה אנו ממשיכים להרחיב את השירות שלנו, עם הפעלתה של האפשרות למשוך כספים ישירות לכל חשבון בנק מקומי, כך שיהיה עוד יותר קל לישראלים לנהל עסק או לקבל ולשלוח כספים לחברים ולמשפחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים